Hoogtepunten van de mobilisering in 2025

De inzamelactie werd mogelijk gemaakt dankzij de betrokkenheid van klanten en medewerkers via verschillende initiatieven:

  • Solidaire Afronding: Door het aankoopbedrag op het kassaticket gul af te ronden naar de dichtstbijzijnde euro, hebben klanten samen € 114.020 ingezameld.
  • Papieren tassen: De opbrengst van de papieren tassen die in de maand oktober in de winkel werden verkocht, werd gedoneerd, wat € 34.000 toevoegde aan de gift.
  • Verkoop van artikelen: Specifieke artikelen zoals ondergoed, bananen en Pink Ribbon balpennen hebben ook bijgedragen aan de inzameling door iets meer dan € 13.900 aan het totaal toe te voegen.
  • Interne betrokkenheid: Carrefour moedigt zijn medewerkers aan om zich in te zetten door hun inschrijvingskosten voor de Roze Mars te betalen.

Tien jaar geëngageerd partnerschap

Door deze verschillende acties te ondernemen, tonen Carrefour België en zijn klanten aan dat zelfs kleine gebaren een groot verschil kunnen maken. Sinds 2015 heeft Carrefour meer dan € 1.700.000 gedoneerd aan Pink Ribbon.

“Het succes van deze initiatieven berust evenzeer op de betrokkenheid van de medewerkers als op de vrijgevigheid van de klanten. Samen vormen zij een formidabele collectieve kracht om borstkanker te bestrijden. Wij zijn Carrefour België, zijn medewerkers en zijn klanten enorm dankbaar voor hun inzet en solidariteit, waardoor Pink Ribbon zijn bewustmakings en preventieacties kan intensiveren. De fondsen stellen ons met name in staat om vroegtijdige opsporing te promoveren en psychosociale ondersteuning te bieden aan patiënten en hun naasten,” - Anne Soenen, Secretaris-Generaal van Pink Ribbon.

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?