Drie winkels per week

“We openen gemiddeld zon drie vernieuwde winkels per week sinds 2019. Daar gaan we ook dit jaar volop mee door, variërend in grootte én door heel Nederland. Ook het bouwproces zelf gaat weer sneller. Waar we voorheen tien dagen nodig hadden om een hele winkel te verbouwen kunnen we dit nu al in negen en soms zelfs in acht dagen realiseren. Fijn om sneller open te kunnen gaan voor onze klanten”, aldus Marit van Egmond.

LEESTIP >>> Albert Heijn op de Kouter in Gent gaat open

Hoge klanttevredenheid

“Wij willen Beter Eten voor iedereen bereikbaar maken. Klanten kiezen in onze vernieuwde winkels nog makkelijker voor vers, gezond, lekker en duurzaam eten. En voor makkelijk betalen met zelfscan en onze AH app. Klanten waarderen deze nieuwe winkelervaring, dat zien we continu terug in een hogere klanttevredenheid. Ik ben erg trots op de snelheid waarmee we deze grootste vernieuwingsoperatie ooit uitrollen in Nederland”, aldus Marit van Egmond, CEO Albert Heijn.

Minder CO2-uitstoot

Een andere ontwikkeling binnen Albert Heijn is de vermindering van CO2-uitstoot. Het bedrijf zet stappen om de klimaatdoelstellingen te realiseren. Sinds 2008 is de CO2-uitstoot met 50% verminderd per vierkante meter. Op 1 januari 2021 is de stap gezet om over te stappen op 100% Nederlandse windenergie. Ook zullen er verdere stappen worden genomen in de aankomende jaren. Een voorbeeld hiervan is het verminderen van de CO2-uitstoot in de productieketen van de boeren en groente- en fruittelers.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.