
Het minimum bedrag die u zelf persoonlijk dient te investeren om een verkooppunt te starten (exclusief financiering)
Benodigd Eigen Vermogen
€125.000Het bedrag van de totale investering die nodig is om het verkooppunt op te starten (inclusief financiering)
Totale inverstering
€600.000 (Inclusief €25.000 toetredingsrecht en €15.000 fee voor het coordineren van de werf)Het bedrag van de instapkosten. Dit is een éénmalig bijdrage voor het gebruik van het merk, concept know how, opleiding, opstart begeleiding, etc.
Instapkosten
€25.000 (Inbegrepen in de totale investering)De gemiddelde verwachte omzet van een verkooppunt
Gemiddelde omzet
Wordt besproken tijdens het eerste gesprekInformatie Delitraiteur Franchise
Sluit je aan bij de familie van franchisenemers bij Delitraiteur, en je maakt deel uit van een sterk concept dat liefde voor lekkere producten koppelt aan gezelligheid en innovatie. Bij Delitraiteur ben je niet zomaar een franchisenemer als alle andere, maar een partner met wie we op lange termijn bouwen aan het succes van je onderneming!
ONTDEK WAT DELITRAITEUR UNIEK MAAKT
Sinds meer dan 30 jaar is de geschiedenis van Delitraiteur nauw verbonden met die van zijn franchisenemers. Behoren tot de Deli-familie betekent steunen op een sterk concept en je ontwikkelen in een professioneel kader met een familiale sfeer. Open samenwerking, een vriendelijke sfeer, opleiding en permanente begeleiding maken integraal deel uit van het partnership.
EEN CONCEPT DAT UNIEK IS IN BELGIE
Delitraiteur, specialist van maaltijdoplossingen, biedt meer dan 200 kant-en-klare gerechten van topkwaliteit aan én slaatjes die door onze teams ter plaatse in de winkel worden bereid. Een handig voedingsassortiment en een restaurantruimte maken het helemaal af. Alles draait rond snelheid en comfort voor de klant: van de weg die de bezoeker volgt in de winkel tot het eetklare formaat en de openingsuren (7d/7 van 7u tot 22u). Daarbij wordt geen enkele toegeving gedaan op het vlak van kwaliteit.
• Een warme beleving voor de klant
Van de indeling van de rekken tot de gebruikte materialen: over elk detail is nagedacht om een aangename ervaring te bieden aan klanten die op zoek zijn naar kwaliteit en nieuwigheden.
• Een love brand
Deli is uitgegroeid tot een dagelijkse reflex voor onze klanten. Zo zijn ze onze eerste ambassadeurs geworden. Om het in hun woorden te zeggen: “We gaan geen boodschappen doen, we gaan naar Deli!”
• Een structuur op mensenmaat
De spirit van een start-up en een solide organisatie: de teams van de hoofdzetel onderhouden regelmatige contacten met de franchisenemers om in te spelen op toekomstige uitdagingen en behoeften. Luisteren, dialoog en respect zijn onze kernwaarden.
• Ondersteuning bij elke stap
Bij Deli staan we gedurende het hele avontuur aan je zijde – van het opstarten van je project tot de opening van de winkel, maar ook tijdens onze 9-jarige samenwerking. Onze teams zetten zich in om de skills van je medewerkers te versterken, de dagelijkse uitdagingen het hoofd te bieden en je business te helpen ontwikkelen.
HET PROFIEL VAN DE IDEALE DELITRAITEUR FRANCHISENEMER
• aanwezig op het terrein, motor van zijn team
• een verkoper in hart en nieren
• hecht groot belang aan onthaal, service en kwaliteitsproducten
• brengt dynamiek in zijn commerciële activiteit
Klaar voor het Deli-avontuur?
Download de infobrochure en laten wij kennismaken.
Delitraiteur maakt deel uit van de Colruyt Group.
ONTDEK WAT DELITRAITEUR UNIEK MAAKT
Sinds meer dan 30 jaar is de geschiedenis van Delitraiteur nauw verbonden met die van zijn franchisenemers. Behoren tot de Deli-familie betekent steunen op een sterk concept en je ontwikkelen in een professioneel kader met een familiale sfeer. Open samenwerking, een vriendelijke sfeer, opleiding en permanente begeleiding maken integraal deel uit van het partnership.
EEN CONCEPT DAT UNIEK IS IN BELGIE
Delitraiteur, specialist van maaltijdoplossingen, biedt meer dan 200 kant-en-klare gerechten van topkwaliteit aan én slaatjes die door onze teams ter plaatse in de winkel worden bereid. Een handig voedingsassortiment en een restaurantruimte maken het helemaal af. Alles draait rond snelheid en comfort voor de klant: van de weg die de bezoeker volgt in de winkel tot het eetklare formaat en de openingsuren (7d/7 van 7u tot 22u). Daarbij wordt geen enkele toegeving gedaan op het vlak van kwaliteit.
• Een warme beleving voor de klant
Van de indeling van de rekken tot de gebruikte materialen: over elk detail is nagedacht om een aangename ervaring te bieden aan klanten die op zoek zijn naar kwaliteit en nieuwigheden.
• Een love brand
Deli is uitgegroeid tot een dagelijkse reflex voor onze klanten. Zo zijn ze onze eerste ambassadeurs geworden. Om het in hun woorden te zeggen: “We gaan geen boodschappen doen, we gaan naar Deli!”
• Een structuur op mensenmaat
De spirit van een start-up en een solide organisatie: de teams van de hoofdzetel onderhouden regelmatige contacten met de franchisenemers om in te spelen op toekomstige uitdagingen en behoeften. Luisteren, dialoog en respect zijn onze kernwaarden.
• Ondersteuning bij elke stap
Bij Deli staan we gedurende het hele avontuur aan je zijde – van het opstarten van je project tot de opening van de winkel, maar ook tijdens onze 9-jarige samenwerking. Onze teams zetten zich in om de skills van je medewerkers te versterken, de dagelijkse uitdagingen het hoofd te bieden en je business te helpen ontwikkelen.
HET PROFIEL VAN DE IDEALE DELITRAITEUR FRANCHISENEMER
• aanwezig op het terrein, motor van zijn team
• een verkoper in hart en nieren
• hecht groot belang aan onthaal, service en kwaliteitsproducten
• brengt dynamiek in zijn commerciële activiteit
Klaar voor het Deli-avontuur?
Download de infobrochure en laten wij kennismaken.
Delitraiteur maakt deel uit van de Colruyt Group.
Sector | Food |
Sub sector | Delicatessenzaak |
Aantal voltijdse equivalenten | Tussen 6 en 10 |
Locatie criteria | Premium locatie met parkeermogelijkheid |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Franchise sinds | 1990 |
Pre-opening ondersteuning | Een volledige startopleiding wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Blijvende ondersteuning | Wij bieden een doorlopend opleidingsprogramma aan |
Franchise opleiding programma | Een uitgebreide en gepersonaliseerde training wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Financieel
Gemiddelde omzet in € | Wordt besproken tijdens het eerste gesprek |
Totale investering in € | €600.000 (Inclusief €25.000 toetredingsrecht en €15.000 fee voor het coordineren van de werf) |
Benodigd eigen vermogen in € | €125.000 |
Instapgeld in € | €25.000 (Inbegrepen in de totale investering) |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | Royalties 4,5% |
Marketing bijdrage | Marketing bijdrage 1% |
Andere financiële bijdrage(s) | €15.000 fee voor het coordineren van de werf (inbegrepen in de totale investering) |
Hoe is de aankoop geregeld? | Gecentraliseerd |
Totaal aantal vestigingen | 3 |
Aantal Franchise vestigingen | 37 |
Aantal buitenlandse vestigingen | 1 |