Coldwell Banker - April

2/3 van alle Franchise kandidaten hebben geen voorkeur qua Franchise merk

Vele franchisegevers en masters vermoeden dat Franchise kandidaten al een goed beeld hebben met welk concept ze willen starten, maar dat is niet zo. Zo vertellen ons de statistieken die Franchise.be in de laatste 6 maanden heeft verzameld van hun unieke bezoekers.

De meeste kandidaten hebben wel een idee in welke branche ze zelfstandig willen worden, maar de keuze hangt uiteindelijk af van veel meer criteria.

Voor U als Franchisegever betekent dit, dat door uw Franchise concept visibel in te zetten u heel wat kandidaten kan aantrekken die nog niet met uw concept vertrouwd waren.

LEESTIP >>> Groei van 280 % kandidaat franchisenemers 2020 vs. 2019

Bezoekers gedrag en statistieken van kandidaat franchisenemers

Na zich voldoende te hebben geïnformeerd gaan deze kandidaat ondernemers op zoek naar de geschikte franchise opportuniteit die matcht met zijn verwachtingen. Vandaar dat iedere kandidaat zich eerst dient te registeren en de belangrijkste criteria in te vullen, waarna zij dan de geschikte Franchise opportuniteit krijgen voorgesteld specifiek volgens hun zakelijke stiuatie.

Het heeft geen zin en is een “waste of time” voor iedereen om kandidaten die totaal niet beantwoorden aan de criteria van de Franchisegever met elkaar in contact te brengen. Indien u een Franchisenemer zoekt in Oostende is een super goede kandidaat van Arlon een “waste of time” voor alle partijen, verloren inspanningen, tijds en- geld investeringen tot gevolg. Vandaar de Franchise.be succesvol rekruteert voor de meeste actieve Franchisegevers en master op de Belgische markt, volgens onderstaande pijlers.

6 pijlers van Franchise.be rekrutering diensten

  1. Gedetailleerde kwalificatie van uw kandidaten
  2. Uw kandidaten beter informeren over franchising en uw formule
  3. Matchen in plaats van zoeken
  4. Een totaal oplossing inclusief werving via social media
  5. Continue en automatische opvolging van de kandidaten via het dashboard overzicht en het interne berichten systeem
  6. Propaganda en sensibiliseren over franchising in de Belgische markt : 10 % van de volledige inkomsten worden her geïnvesteerd in het promoten van franchising en de voordelen van franchiseondernemers.

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis