Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Herselt officieel haar deuren. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize Herselt wil haar klanten namelijk dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten.
Daarnaast heeft AD Herselt ook een uitgebreide charcuterie-afdeling, een groot assortiment met specialiteiten uit de hele wereld, een groot aanbod aan vegetarische producten enz.
“Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, nabijheid, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van AD Delhaize Herselt,” zegt Philippe Hoeck, een van de zelfstandige uitbaters van AD Delhaize Herselt.
“Deze winkel werd gebouwd volgens het nieuwste AD-winkelconcept. Dat wil zeggen met ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal stelt. Want klanten zijn op zoek naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak.”
In AD Delhaize Herselt kunnen klanten genieten van kwaliteitsvolle bediening aan de charcuterie-afdeling aanvullend met een Dierendonck assortiment en een uitgebreide selectie aan vers versneden kazen, dagelijkse kraakverse broden uit het bakkerij-atelier, verse sushi van Izakaya en een zeer ruim assortiment aan vegetarische producten in de winkel alsook verse vis-, kreeft- en vleesbereidingen uit eigen keuken.
AD Delhaize Herselt in cijfers:
LEESTIP >>> Vandaag opent de vernieuwde AD Delhaize franchise in Poperinge haar deuren
AD Delhaize Herselt wil zich in de eerste plaats ook integreren in de buurt. “De winkel zorgt voor 37 jobs die we lokaal proberen in te vullen. We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, voegt Philippe toe. “We werken met mensen die stuk voor stuk een groot hart hebben voor voeding. Zij zullen voortdurend opleidingen krijgen om het beste van de moderne foodretailwereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.”
Reageren