Subway komt met nieuwe menu items over de hele wereld

Subway new menu
Subway heeft de laatste jaren geworsteld om zijn dominante positie in de sandwicharena te handhaven: de totale verkoop van $16.2 miljard in 2018 was $390 miljoen minder dan het jaar daarvoor. En het merk sloot meer dan 1.000 winkels in de V.S. - iets meer dan 4 procent van de totale omzet in 2018. Dat volgde op de sluiting van ongeveer 900 eenheden in 2017. Desondanks zeggen managers dat de jarenlange inspanning om locaties te analyseren wel zijn vruchten afwerpt, omdat men zich op die manier kan concentreren op de meest gunstige winkels.”

 "Ik denk dat we een kleinere maar sterkere voetafdruk hebben", zegt Fertman. "Dus we gaan de goede kant op en we hebben de relatie met de franchisenemers versterkt.

De menuwijzigingen passen in het ruimere kamer van de modernisering van Subway : Tot nu toe zijn meer dan 1.200 restaurants in 40 landen gerenoveerd met het Fresh Forward design, dat een helder kleurenpalet, nieuwe kiosken en digitale menuborden bevat. Fresh Forward is verplicht voor alle nieuwe locaties en helpt de verkoop, het verkeer en de klanttevredenheid te verhogen. Bovendien investeerde Subway meer dan 80 miljoen dollar in het Fresh Now programma, dat maatwerk aanmoedigt met nieuwe sauzen, toppings en drankmogelijkheden. Het nieuwe ontwerp, dat reeds van toepassing is in 14 landen, zal dit jaar in bijna alle Amerikaanse restaurants worden geïntroduceerd zonder kosten voor de operators.

Een nieuw design zou precies kunnen zijn wat Subway nodig had

De laatste weken, kondigde Subway aan dat ze met verkopers zouden samenwerken om $10.000 aan toelagen aan te bieden, zon kwart van de remodelkosten, om franchisegevers te helpen de Fresh Forwards ontwerpen te introduceren, en minder ontwerpen van Fresh Start te gebruiken.
Subway franchise new store design
"Een goed nieuw winkeldesign kan de zaken vooruit helpen. ik denk dat dit absoluut het juiste is om te doen. " zegt Matthew Mabel, voorzitter van consultancy Surrender Inc. "Winkeldesign is nooit de kracht van Subway geweest. De sandwich is hun sterke punt geweest en de gezonde boodschap is hun uithangbord. Als zij kunnen moderniseren, zou dat de zaken werkelijk kunnen veranderen. “
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer
Esprit opende nieuwe franchise winkel in Halle Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.