Meer dan ooit moeten we de lokale handelaren, ambachtslieden en bedrijven helpen die ons allemaal nodig hebben om hun activiteiten opnieuw te lanceren in het kader van de lockdown.

Via zijn vereniging "Les Pano du Coeur" lanceert het Pano-netwerk de "Ik denk en koop lokale" operatie om te mobiliseren over deze reële economische en maatschappelijke kwestie.

Pano-franchises die aan de operatie deelnemen, bieden een solidariteitssticker aan handelaren, aan ambachtslieden en aan bedrijven in hun stad.

Het doel is dat ze de sticker op hun ramen of hun voertuigen kleven en zo het bewustzijn van het publiek kunnen vergroten, een echt momentum kunnen creëren en consumenten kunnen aanmoedigen om lokale winkels te bezoeken.

Deze beweging van vrijgevigheid onder het teken van wederzijdse hulp vervolledigt de verschillende acties die de Pano du Coeur Association al heeft uitgevoerd.
Nieuws
sodalis logo.png
Vakantiedagen, feestdagen, ADV-dagen, … opnemen voor het einde van het jaar Lees meer
VDL Tax Oct 2025
Twee btw-versoepelingen met directe impact voor btw-plichtigen Lees meer
Van assortiment tot zondagsopeningen, er beweegt heel wat bij Carrefour België Lees meer
Nieuwe franchisenemer aan het roer van Belchicken Kraainem Lees meer
Modemerk KIABI in 5 van de 7 Coravestigingen Lees meer
Belchicken viert feestelijke heropening in Wijnegem Shopping Center Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?