Pano lanceert de "Ik denk en koop lokaal" -operatie om handelaren te ondersteunen bij het hervatten van hun activiteiten

Het Pano-netwerk zet zich in om bedrijven en handelaren te ondersteunen die hebben geleden onder de Covid-19-crisis. De verplichte maatregelen hebben de activiteit van veel bedrijven opgeschort, waardoor veel van hen verzwakt zijn.

Meer dan ooit moeten we de lokale handelaren, ambachtslieden en bedrijven helpen die ons allemaal nodig hebben om hun activiteiten opnieuw te lanceren in het kader van de lockdown.

Via zijn vereniging "Les Pano du Coeur" lanceert het Pano-netwerk de "Ik denk en koop lokale" operatie om te mobiliseren over deze reële economische en maatschappelijke kwestie.

Pano-franchises die aan de operatie deelnemen, bieden een solidariteitssticker aan handelaren, aan ambachtslieden en aan bedrijven in hun stad.

Het doel is dat ze de sticker op hun ramen of hun voertuigen kleven en zo het bewustzijn van het publiek kunnen vergroten, een echt momentum kunnen creëren en consumenten kunnen aanmoedigen om lokale winkels te bezoeken.

Deze beweging van vrijgevigheid onder het teken van wederzijdse hulp vervolledigt de verschillende acties die de Pano du Coeur Association al heeft uitgevoerd.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis