“Bij ons is het de vent die de tent maakt.” – Wilberd van Doorn, NZA

De Franchiseformule die wérkt

NZA is niet op zoek naar de klassieke investeerder of de onzichtbare aandeelhouder. Ze zoeken ondernemers met ruggengraat. Mensen met liefde voor het product. Mensen die hun klanten kennen bij naam.

Onze ideale franchisepartner staat zélf in de winkel en is het gezicht van de zaak. Daar geloven we heilig in,” aldus Wilberd van Doorn, franchiseverantwoordelijke bij NZA.

De franchiseformule van NZA is eenvoudig, transparant en bovenal: mensgericht. Je koopt bij NZA zelf, je betaalt het interieur via het vaste partnerbedrijf Teamwork, en je opent je winkel op een toplocatie waar je écht kan slagen. Geen valse beloftes, maar realistische kansen.

Waarom NZA?

Krachtig en herkenbaar merk

NZA biedt een mannelijke, casual collectie van topkwaliteit. Denk aan stijlvolle vrijetijdskleding, aangevuld met een sterke cityline die ook op kantoor gedragen kan worden. De doelgroep? Modebewuste mannen tussen 35 en 65 jaar die ook shoppen bij Tommy Hilfiger of Hugo Boss – maar NZA verkiezen voor zijn kleur, comfort, kwaliteit en perfecte pasvorm.

Dynamisch productaanbod

Geen dozen winterjassen in april of zomershorts in oktober. NZA levert just in time, op het moment dat klanten het écht willen kopen. Dankzij dit slimme distributiemodel verkoop jij sneller, beter en zonder grote overschotten.

Sterk netwerk en begeleiding

Van de eerste kennismaking tot de winkelopening: NZA begeleidt je persoonlijk. Maar verwacht geen snelle deals. Het merk hecht veel belang aan een grondige selectie. “We voeren minstens vijf gesprekken en bezoeken locaties voor we ergens ‘ja’ op zeggen,” zegt Wilberd. Want enkel een sterke partnerrelatie leidt tot succes.

Jij bent…

Een ondernemer met ervaring, passie voor mode en voeling met retail. Je woont in de regio waar je je winkel wil starten, want lokaal ondernemerschap is bij NZA geen marketingterm, maar de realiteit. Je ziet jezelf dagelijks op de winkelvloer staan, kent je klanten en voelt aan wat werkt.

Je beschikt over een startkapitaal van ± €150.000, en beseft dat ondernemen in retail inzet vergt, ook op zon- en feestdagen.

Waar liggen de kansen?

NZA is actief in sterke Vlaamse steden zoals Nieuwpoort, Knokke, Aalst, Leuven, Brugge en Gent. Maar er liggen nog volop kansen in regio’s als:

  • Mechelen
  • Roeselare
  • Kortrijk
  • Turnhout
  • Waterloo
  • Genk
  • Brasschaat
  • Ieper

“We willen niet overal zitten, maar wél op de juiste plekken. A1-locaties, zichtbaar en aantrekkelijk; dáár bouwen wij onze winkels.”

Twijfel je nog?

Neem zelf eens een kijkje. Bezoek de winkel in Nieuwpoort en spreek met franchisepartner Steven Dirks, of bezoek Vic Martens in Knokke. Ze kunnen je de echte ondernemersverhalen vanop de werkvloer vertellen.

“Die mensen kunnen je precies vertellen wat we goed doen – en ook wat beter kan. Dat is onze manier van werken: open, eerlijk, betrokken.”

Klaar voor je eigen NZA-winkel?

Dan is dit jouw moment. NZA zoekt geen massa, maar kwaliteit. Geen haast, maar zekerheid. Wie past, mag bouwen aan een sterk merk in een bloeiende markt, met de vrijheid van een eigen winkel, en de kracht van een internationaal label.

Neem contact met ons op, en wie weet sta jij binnenkort in jouw eigen stijlvolle herenwinkel, als trotse franchisepartner van NZA.

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?