Tijdens deze dagen, die uitermate geschikt waren voor uitwisseling, presenteerde de keten haar nieuwe woontrends evenals de evoluties in haar assortiment maatwerk jaloezieën en gordijnen – toonaangevende producten die de reputatie en uniciteit van de Heytens-showrooms bepalen. Elke nieuwigheid sluit aan bij de ambitie om klanten oplossingen te bieden die zowel esthetisch, functioneel als volledig gepersonaliseerd zijn, terwijl de vakkennis van elke franchisenemer wordt versterkt.
Deze ontmoetingen boden ook de gelegenheid om de nieuwe franchisenemers die zich bij het netwerk aansluiten in de schijnwerpers te zetten.
Naast de productpresentaties was deze conventie ook het moment om de strategische visie en het ontwikkelingsplan voor de komende jaren te delen, best practices over te dragen en de uitwisseling van ervaringen tussen franchisenemers en franchisegever te stimuleren.
Bij Heytens steunt economisch succes op één essentiële pijler: de mens.
“De ware kracht van ons franchisenetwerk is de collectieve geest. Het is die positieve energie, gevoed door de passie en betrokkenheid van iedereen, die ons samen verder doet gaan,” onderstreept Thierry Clément, gedelegeerd directeur van Heytens.
Ter afsluiting gaf een feestelijke avond een extra dimensie aan dit evenement en bood een warme en verbindende ervaring voor het hele netwerk.
Het hoogtepunt, altijd vol emoties, was de uitreiking van de Awards, waarbij de franchisenemers met de beste prestaties van het jaar werden geëerd. Hiermee werden zowel operationele uitmuntendheid, de kwaliteit van de klantenservice als de dagelijkse betrokkenheid erkend – de kracht van het Heytens-netwerk.
Deze jaarlijkse conventie bevestigde dat Heytens veel meer is dan een woondecoratieketen: het is een sterk, hecht en ambitieus franchisenetwerk, waar elke franchisenemer en medewerker actief bijdraagt aan het bouwen van een gemeenschappelijke toekomst.
Een collectief avontuur dat verder wordt geschreven, gedragen door passie, betrokkenheid en ondernemingszin.