De winkel, al jaren een vaste waarde in het hart van Heusden, kreeg een grondige facelift en een praktischere indeling met een volledig nieuw winkelparcours.
“Het was tijd om onze klanten een totaal vernieuwde winkelervaring te bieden. We zijn bijzonder trots op het resultaat: een ruime, moderne en inspirerende winkel waar versheid en beleving centraal staan,” zeggen Sven, Sophie en Lukas.
De vernieuwde Delhaize legt de nadruk op alles wat vers is. Zo worden charcuterie en kazen in de winkel zelf versneden voor optimale versheid. Er is een eigen beenhouwerij en klanten kunnen ook terecht bij Stefanie’s Kitchen, het eigen traiteurconcept met kant-en-klare bereidingen. De chef-beenhouwer is Wim en hij zal uitpakken met een eyecatcher van formaat: een heuse rijpingskast en droogkast. … Naast huisgemaakte droge worsten staan er onder andere drie eigen salami’s op het menu.
In de bakkerij worden voortaan pistolets en koeken ter plaatse gerezen en afgewerkt, voor een nog lekkerder resultaat.
Een blikvanger in het nieuwe parcours is de sushistand, waar dagelijks verse sushi wordt bereid. Dankzij het brede assortiment van zowat 17.000 producten vinden klanten er alles voor hun dagelijkse boodschappen — én meer.
“De winkel is klaar. Wij zijn er klaar voor. En we kijken er enorm naar uit om de mensen van Heusden en omstreken opnieuw te ontvangen,” besluiten Sven, Sophie en Lukas.
Delhaize Heusden in cijfers
- ca. 1.575 m² verkoopoppervlakte
- ca. 17.000 producten
- 8 kassa’s
- 95 parkeerplaatsen