De nieuwe Panos-winkel opent haar deuren op Veldstraat 5-7,  één van de drukst bezochte winkelstraten van Vlaanderen. Klanten kunnen er dagelijks terecht voor een ruim aanbod aan versbereide broodjes, wraps, viennoiserie, warme dranken en verse sapjes. De winkel beschikt over een gezellige, toegankelijke zitruimte, waar shoppers, studenten, pendelaars en toeristen in alle rust kunnen genieten van hun favoriete snack of drankje.

“Met deze strategisch gelegen, nieuwe vestiging - pal in het centrum en met uitstekende zichtbaarheid vanaf de Korenmarkt - versterken we onze aanwezigheid in de Gentse binnenstad,” zegt Steven Notelaers, Store Network Development Director bij Panos. “Het wordt onze tweede Panos in de Veldstraat, waardoor we straks vijf winkels in het centrum van Gent zullen hebben. Zo kunnen we onze klanten een nog vlottere en comfortabelere ervaring bieden.”

De nieuwe winkel is in handen van franchisenemer Jimmy Van Varenberg, een ervaren Panos-ondernemer die met succes de bestaande winkel in de Veldstraat en andere Panos-filialen runt. Hij is alvast enthousiast over de ligging én nieuwe technologische innovatie: “We zitten op een plek waar mensen écht passeren: van studenten tot shoppers, van pendelaars tot toeristen. Onze klanten houden ervan om snel en efficiënt geholpen te worden, of je gezellig ter plaatse blijft of take-out doet. Dankzij de Panos bestelkiosk zullen we hier alleen nog maar beter op kunnen inspelen.”

De eerste Panos-bestelkiosk

Panos Veldstraat 5-7 introduceert de eerste zelfbedieningskiosk waar je via drie digitale schermen het menu kunt raadplegen, bestellen en afrekenen. Een innovatief concept dat binnenkort verder wordt uitgerold in andere Panos-vestigingen.

“De bestelkiosken maken het voor onze klanten gemakkelijker om rustig hun keuze te maken uit ons ruime aanbod,” vertelt Mattias Boterdaele, Director E-commerce & transformatie bij Panos. “Tegelijk zorgt het voor kortere rijen aan de kassa, wat zowel onze klanten als medewerkers ten goede komt. Tijdens piekmomenten verwachten we dat tot 40% van onze klanten hun bestelling zullen plaatsen via de bestelkiosken. Dit is nog maar het begin van een bredere digitale transformatie.”

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?