Op een steenworp afstand van het winkelcentrum L'Esplanade heten Elia en Laurent u graag welkom. In Louvain-la-Neuve, op nummer 19 van de Rue Charlemagne, naast het winkelcentrum, heeft Le Comptoir de Mathilde zijn appelkistjes neergezet, samen met de beroemde smeerpasta’s, rum-babas en vele andere heerlijke lekkernijen.

LE COMPTOIR DE MATHILDE IN LOUVAIN-LA-NEUVE

  • 55 m² aan heerlijke zoete, hartige en alcoholische producten
  • Een ware schatkamer van lekkernijen voor jong en oud
  • Een bar met warme dranken om mee te nemen

Net zoals enkele weken geleden in Luik, werd de opening hartelijk onthaald door de inwoners van Louvain-la-Neuve.

INFORMATIE OVER LE COMPTOIR DE MATHILDE

Le Comptoir de Mathilde beschikt over vier ateliers en een productieoppervlakte van 20.000 m², waarmee het de productie van zijn verschillende productlijnen verzekert:

  • Chocolade om van te snoepen, met een hoog cacaogehalte voor de pure varianten
  • Premium smeerpasta’s zonder palmolie en zonder GGO’s, met tot wel 55% hazelnootpasta
  • Speciale alcoholische dranken
  • Kruiden en smaakmakers (mosterds, gearomatiseerde oliën en azijnen, zouten en pepers van over de hele wereld)

Het merk biedt een unieke winkelervaring aan in een volledig “back-to-the-roots vintage”-stijl: een opvallende etalage, met de hand beschilderd en volledig open naar buiten toe, dompelt de klant onder in de wereld van Le Comptoir de Mathilde.

Het interieur bestaat volledig uit gerecycled hout, met een gezellige sfeer en trompe-l’œil-schilderingen die bijdragen aan een warme en vertrouwde omgeving. Dit alles nodigt uit tot het herontdekken van nostalgische smaken, waarbij alle vijf zintuigen worden geprikkeld met producten die ook ter plaatse kunnen worden geproefd.

Dankzij deze elementen weet de franchise van Le Comptoir de Mathilde te voldoen aan de wensen van een publiek dat op zoek is naar kwaliteitsvolle, smaakvolle, nostalgische én betaalbare producten.

In korte tijd heeft het merk zich gevestigd op de Franse markt en daarbuiten, door een zachte nostalgie van puur plezier te verspreiden.

DEEL UITMAKEN VAN LE COMPTOIR DE MATHILDE, DAT BETEKENT:

  • Deel uitmaken van een kleinschalig netwerk dat teamgeest, creativiteit, delen, respect en klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt — waarden die het merk onderscheiden van zijn concurrenten
  • Een opleiding "commerciële efficiëntie in de winkel" volgen
  • Uw klanten regelmatig vernieuwde en verrijkte recepten kunnen aanbieden
  • Profiteren van verfijnde zintuiglijke marketing: verleidelijke geuren, nostalgische muziek … de vijf zintuigen worden geactiveerd rond producten die met alle plezier geproefd worden.
We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?