De Matrassenkoning beschikt over een uitgebreide expertise, met tegen eind 2025 meer dan 75 eigen winkels. Het is het grootste netwerk van geïntegreerde winkels in België en Frankrijk.
DE MATRASSENKONING : EEN STERK CONCEPT
Een winkel met een strak design dat een correcte prijspositionering weerspiegelt:
- Een breed gamma aan producten dat alle prijscategorieën dekt.
- Een interieurinrichting die de matrassen in de kijker zet.
- Een vertrouwensklimaat dankzij de aanwezigheid van grote merken.
- Een stevige expertise via een netwerk van 75 geïntegreerde winkels.
WAAROM NU AANSLUITEN BIJ LE ROI DU MATELAS?
- Herpositionering van de sector op kwalitatieve en duurzame waarden
- Toenemende behoefte aan gestructureerde ketens met een geïntegreerd en efficiënt model
- Sterk merkimago = versnellingsfactor voor rendabiliteit van nieuwe franchisenemers
DE TROEVEN VAN ONS CONCEPT
- Een opleidingscentrum speciaal voor onze franchisenemers, voor snelle vaardigheidsontwikkeling en vlotte winkeluitbating
- Een dynamisch commercieel plan dat verkeer en omzet genereert
- Een netwerk van langdurige, betrouwbare en betrokken partners, voor een zorgeloze exploitatie
- Lokale bevoorrading: onze producten worden uitsluitend in Frankrijk en België vervaardigd, voor korte ketens, constante kwaliteit en optimale reactiviteit
- Een gecentraliseerd magazijn in België, een logistieke hub die elke verkooppunt ondersteunt
- Een webshop met click & collect, waarbij de omzet wordt toegewezen aan de franchisenemer
- Een krachtig geïntegreerd netwerk als fundament van onze merkbekendheid:
- 28 eigen winkels in België, waardoor we het grootste geïntegreerde beddennetwerk van het land zijn
- Deze slagkracht biedt elke nieuwe franchisenemer onmiddellijke zichtbaarheid en een sterk merkimago in zijn lokale markt