Dankzij de heropening blijft Brico bouwen aan haar imago van grootste netwerk aan doe-het-zelf-zaken in België. Met enkele veranderingen en innovaties, implementeert Brico haar laatste nieuwe concept.
Vernieuwd winkelconcept voor een betere beleving
De Brico-winkel in Lokeren is nu ingericht volgens het nieuwste Brico-concept, waarbij klantvriendelijkheid en overzicht centraal staan. Zo werd de verfmenger en de servicebalie vernieuwd, zodat klanten sneller geholpen kunnen worden. Daarnaast is er een gloednieuwe ‘Reserve & Go’-zone, waar klanten hun online bestellingen eenvoudig en snel kunnen afhalen.
Ook aan de indeling van de winkel werd veel aandacht besteed. De toegang tot de pergola werd vernieuwd en de verf- en elektrische gereedschapsafdeling zijn nu overzichtelijker dankzij lagere schappen en een open opstelling. Hierdoor zijn producten makkelijker terug te vinden en krijgen klanten meer inspiratie voor hun eigen projecten.
“We zijn blij dat we onze deuren terug kunnen openen en onze vertrouwde klanten mogen ontvangen in de vernieuwde winkel. We zijn benieuwd naar de reacties en hebben met het hele team hard gewerkt om er iets moois van te maken.” ligt filiaalmanager Filip Lievois toe.