Door en voor consumenten
In naam van het voltallige team van Carrefour België mocht CEO Geoffroy Gersdorff de award donderdagavond 8 februari persoonlijk in ontvangst nemen: “Deze erkenning weerspiegelt de continue inspanningen van onze medewerkers en franchisepartners om de lat hoog te leggen op het vlak van kwaliteit, winkelervaring, diversiteit en duurzaamheid. We willen oprecht al onze klanten bedanken voor hun vertrouwen en waardering. Over een boost gesproken om hun verwachtingen te blijven overtreffen!”Waarom Carrefour ?
Volgens de studie wist Carrefour zich te onderscheiden en het hart van de Belgische consument te veroveren door een aantal unieke troeven uit te spelen:Aanbod
Dankzij een bijzonder uitgebreid productassortiment voldoet Carrefour aan de uiteenlopende behoeften van nagenoeg al haar klanten.Act for Food
Via dit programma gaat Carrefour voluit voor een duurzame voedselstransitie en een lagere ecologische voetafdruk.Met concrete acties om de beste voeding voor iedereen toegankelijk te maken.
Koopkrachtacties
Via wekelijkse promoties en permanent lage prijzen – op onder meer bio- en lokale producten – draagt Carrefour actief bij aan de koopkracht van consumenten.LEESTIP >>> Franchisenemer Frederic Van Landeghem: “We voelen ons enorm gesteund door Carrefour”
Hoe verloopt de verkiezing
Het logo Gekozen Winkelketen van het Jaar is een initiatief van POY Operations. Dat is de organisatie achter Gekozen Product van het Jaar, Gekozen Merk van het Jaar en Gekozen Huismerk Product van het Jaar.De laureaten worden volledig onafhankelijk bepaald via een uitgebreide studie door het onderzoeksbureau NielsenIQ. Daar hebben eind vorig jaar maar liefst 15.000 Belgische consumenten aan deelgenomen.