
Geboren, getogen en gevestigd in Hamburg. Van hieruit ontwerpen, beheren, vermarkten en distribueren we onze producten. TOM TAILOR is voornamelijk casual, voor ons is dit niet alleen een dresscode - het is een diepgewortelde mentaliteit. Een manier van doen en benaderen. De mensen binnen TOM TAILOR zijn trots, vrolijk en enthousiast. Een gemeenschap die graag creëert, blijft doorgaan en initieert.
TOM TAILOR is vandaag de dag aanwezig in 20 landen (wereldwijd). We hebben een lange weg afgelegd sinds het eerste kledingstuk in 1962 werd gemaakt. Maar Uwe Schröder's visie van een moderne look met well-made products leidt TOM TAILOR nog steeds tot op de dag van vandaag. Kwaliteit en eerlijkheid. The straight-forward, Hanseatic way.
TOM TAILOR is vandaag de dag aanwezig in 20 landen (wereldwijd). We hebben een lange weg afgelegd sinds het eerste kledingstuk in 1962 werd gemaakt. Maar Uwe Schröder's visie van een moderne look met well-made products leidt TOM TAILOR nog steeds tot op de dag van vandaag. Kwaliteit en eerlijkheid. The straight-forward, Hanseatic way.

DE COLLECTIES VAN TOM TAILOR
TOM TAILOR combineert tijdloze basics met de trenditems van nu. Alles past natuurlijk bij elkaar. Smaakvolle kleuren en veel blauwtinten, moderne maar bovenal comfortabele pasvormen. 10 collecties per jaar met een volwassen look en met een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Wij kleden mensen zoals ze zijn, zoals ze zouden kunnen zijn of zoals ze zouden willen zijn. En dat al sinds 1962.TOM TAILOR is uitgegroeid tot een merkenfamilie. De collecties van TOM TAILOR, TOM TAILOR Denim en TOM TAILOR Kids maken ons productassortiment niet alleen compleet, maar vertegenwoordigen onze visie op modern, casual en comfort. Onze lijnen zijn net zo divers en uniek als onze klanten.

DE SUCCESFACTOREN VAN TOM TAILOR
- Product-prijs verhouding
- Kwaliteit-eerlijkheid
- Duurzaam
- 360⁰ Marketingactivering
- Ondersteuning van operationele logistiek, marketing en klantenservice
- Casual, Denim en kinderlijnen
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer