In Pijnacker, nabij Den Haag, is een nieuwe winkel van Albert Heijn geopend. Het gaat om een nieuw winkelconcept waarbij de nadruk ligt op vers: er is een eiland met verspakketten, gesneden groenten en alles om in een handomdraai een verse maaltijd op tafel te zetten. De supermarkt wil zijn klanten op die manier maximaal inspiratie geven voor de avondmaaltijd. De winkel heeft bovendien als eerste een watertappunt en klanten kunnen er gemakkelijk alles vinden wat ze zoeken met een nieuwe functie in de AH-app: vind mijn product, waarna je via een winkelkaart op de app naar het product geleid wordt.
In de winkel is ook plaats gemaakt voor een bestelservice voor gebak, die klanten kunnen personaliseren, online bestellen en afhalen in de winkel. Ook zijn er pakketkluizen waarin ze bestellingen kunnen ophalen of retourneren. Tegen eind dit jaar zullen er 400 winkels zijn met dergelijke pakketkluizen, meldt de Nederlandse supermarktketen. In de winkel wordt een nieuwe indeling van het service- en betaalgebied getest. Hierin wordt zo veel mogelijk ruimte gegeven aan nieuw assortiment in de winkel, met veel digitale ondersteuning voor snelheid en gemak voor klanten.
LEESTIP >>> Albert Heijn laat pakketjes tegen voedselverspilling reserveren
De vernieuwingen worden na de introductie in Pijnacker gefaseerd uitgerold in alle Albert Heijn winkels in Nederland. Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “We zijn volop in beweging met ons nieuwe winkelconcept. In deze winkel bieden we onze klanten nog meer vers en gemak. Voordelig, gevarieerd en gezonder eten staan hierbij centraal. We zetten hiermee weer verdere stappen om samen beter eten bereikbaar te maken voor iedereen.” Het concept komt voorlopig niet naar België, laat Ann Maes, woordvoerder AH België weten.
In de winkel is ook plaats gemaakt voor een bestelservice voor gebak, die klanten kunnen personaliseren, online bestellen en afhalen in de winkel. Ook zijn er pakketkluizen waarin ze bestellingen kunnen ophalen of retourneren. Tegen eind dit jaar zullen er 400 winkels zijn met dergelijke pakketkluizen, meldt de Nederlandse supermarktketen. In de winkel wordt een nieuwe indeling van het service- en betaalgebied getest. Hierin wordt zo veel mogelijk ruimte gegeven aan nieuw assortiment in de winkel, met veel digitale ondersteuning voor snelheid en gemak voor klanten.
LEESTIP >>> Albert Heijn laat pakketjes tegen voedselverspilling reserveren
De vernieuwingen worden na de introductie in Pijnacker gefaseerd uitgerold in alle Albert Heijn winkels in Nederland. Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “We zijn volop in beweging met ons nieuwe winkelconcept. In deze winkel bieden we onze klanten nog meer vers en gemak. Voordelig, gevarieerd en gezonder eten staan hierbij centraal. We zetten hiermee weer verdere stappen om samen beter eten bereikbaar te maken voor iedereen.” Het concept komt voorlopig niet naar België, laat Ann Maes, woordvoerder AH België weten.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Franchise.be bedankt jullie voor jullie vertrouwen in 2025
Lees meer
Tom&Co : Franchise in de kijker
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer