“Online wordt vaste gewoonte”

Het voorbije jaar testte Jumbo het bezorgabonnement Bezorgeloos uit, waarbij klanten een vast bedrag betalen en vervolgens onbeperkt online boodschappen kunnen bestellen zonder bezorgkosten. Nu gaat de Nederlandse supermarktketen voor de landelijke uitrol: in de komende week wordt de dienst voor iedereen in Nederland beschikbaar.

LEESTIP >>> Jumbo franchise opent tweede supermarkt in de Kempen en eerste in ons land mét kletskassa

“We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo-klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten”, zegt operationeel directeur Cees van Vliet.

Terugkerende inkomsten

Bezorgeloos is Jumbos antwoord op de rundle, voluit recurring revenue bundle: via een abonnement stimuleren retailers herhaalaankopen terwijl ze inkomsten op voorhand boeken. Klanten kiezen voor een looptijd van drie maanden, zes maanden of een jaar, met – net zoals bij de abonnementsformule van Delhaize in België – een voordeelprijs voor wie enkel tussen dinsdag en donderdag laat leveren. Wie deze zomer intekent, krijgt een maand abonnementskost gratis.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.