Ons netwerk is ook zeer actief: winkelopeningen, inhuldigingen, nationale communicatiecampagnes, deelname aan beurzen en het is met genoegen dat we al dit nieuws met u delen dat het leven van onze 120 winkels over de hele wereld maakt.

DE VOORDELEN VAN HET CONCEPT
Sinds 2005 hebben we een netwerk opgebouwd naar ons imago: onze collecties zijn exclusief voor onze franchisenemers, ons winkelconcept is uniek.Gedurende uw project en het leven van uw winkel ondersteunen onze teams u op tal van onderwerpen: ontwikkeling, training en animatie, communicatie en marketing, lay-out en decoratie, digitaal pakket.
Ondersteuning en samenwerken zijn de sleutelwoorden van ons concept.

HOE FRANCHISENEMER WORDEN?
Om het merk wereldwijd te blijven ontwikkelen, zijn we op zoek naar dynamische en gepassioneerde mensen die willen investeren in een verrijkend professioneel en menselijk avontuur.Heb jij de ziel van een ondernemer of manager? Droom je ervan om je eigen baas te worden of een eigen bedrijf te runnen? Heb jij verstand van zaken en klantrelaties? Ben je gepassioneerd door de wereld van verkoop of interieur? Interieurontwerp en decoratie hebben geen geheimen voor jou?
Laten we samen uw nieuwe professionele opportunitieit bespreken.
Nieuws

Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf
Lees meer

Het belang van beperkingen op de overdraagbaarheid van aandelen
Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst
Lees meer
In eerste halfjaar voor Jumbo: meer klanten, stijgende klanttevredenheid, met positief effect op omzet en marktaandeel
Lees meer
De markt voor AI en automatisering groeit explosief. Ben jij klaar om mee te profiteren?
Lees meer
Ondernemen met Stijl: Sluit je aan bij NZA en word het gezicht van een sterk Mannenmodemerk
Lees meer