De winkel maakt deel uit van de nieuwe generatie Express winkels en onderscheidt zich door een zeer compleet en gevarieerd aanbod en een comfortabele inrichting voor de klant. De Carrefour Express is een praktische illustratie van de Act For Food-strategie van Carrefour die het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.
De derde brusselse winkel van franchisepartner Jérôme Bayet
De franchisepartner Jérôme Bayet, die deze nieuwe Express in Sint-Pieters-Woluwe beheert, baat ook de Carrefour Express Dumontplein en de Carrefour Express Montjoie uit. Zijn expertise en ervaring zullen goed van pas komen voor de uitbating van deze nieuwe winkel, die zijn lokale en brusselse verankering bevestigd. De winkel is geopend van 7.00 tot 20.00 uur van maandag tot vrijdag, en van 8.00 tot 20.00 uur in het weekend en op feestdagen.Het assortiment is de vertaling van de strategie van Carrefour en haar concreet engagement voor het milieu en voor een betere voeding. Daarom ligt de nadruk op verse groenten en fruit, lokale producten, het merk Carrefour, alsmede biologische en vegetarische producten. De lokale producten die in de kijker worden gezet, zijn onder meer yoghurt van Ferme du Tambourin, Al djote taarten van het etablissement Tournay, soepen van Le Potager en Bolognese saus van La Corbeille.
LEESTIP >>> Carrefour opent eerste franchise winkel van 2022 met een nieuwe Express in Brussel
Carrefour Sinte-Aleidis biedt ter plaatse gebakken brood en smakelijk gebak, evenals verfrissende vers geperste vruchtensappen en koffie om mee te nemen. Voor de lunch biedt het lunchtime gamma van Carrefour gezonde en makkelijk te eten maaltijdoplossingen voor onderweg: soepen, pasta salades en wraps, maar ook gesneden fruit. Het assortiment evenwichtige bereide maaltijden van Carrefour the Market is er ook verkrijgbaar en biedt tal van voordelen op vlak van voeding en milieu: een nutriscore A, minimaal 50% groenten en een 100% recycleerbare verpakking uit plantaardige pulp.
Zoals de meeste Carrefour Express-winkels is ook deze winkel uitsluitend uitgerust met traditionele kassa's waar klanten gsm-kaarten en cadeaubonnen kunnen kopen. Klanten kunnen ook hun gereserveerde Too Good To Go-pakketten, die ze via de applicatie hebben besteld, afhalen om zo voedselverspilling tegen te gaan.