Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie. 

Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws
Employee Present
Wens je jouw werknemers in december nog een extraatje te geven? Lees meer
Hybrid Car
Fiscale aftrekbaarheid hybride wagens vanaf 1 januari 2026 Lees meer
Van pizzakoerier tot trotse Kingibs franchisepartner Lees meer
Burger King China wil 3.000 vestigingen openen Lees meer
Frédéric Mahieu (Proxy Delhaize Tour & Taxis): “We hadden geen enkele retailervaring, maar waagden toch de sprong” Lees meer
Carrefour Market Alma in Lommel heropent Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?