Meer dan ooit willen we jullie een hart onder de riem steken en bijstaan waar mogelijk. Met praktische tips of best practices van collega handelaars maar ook via het gebruik van het Joyn handelaarsplatform en meer specifiek de communicatietool, waarmee je snel en eenvoudig berichten naar je klanten stuurt.

Want als er een ding is dat we nu zeker moeten doen, is het wel communiceren met onze klanten. Om hen vertellen wanneer je nu juist wel of niet open bent, welke hygiƫnische voorzorgsmaatregelen jij hebt genomen om hen en jou te beschermen of dat je over een webshop beschikt en ook aan huis kan leveren.
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Heytens: een franchise gericht op op-maat-oplossingen en klanttevredenheid Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.