Meer dan ooit willen we jullie een hart onder de riem steken en bijstaan waar mogelijk. Met praktische tips of best practices van collega handelaars maar ook via het gebruik van het Joyn handelaarsplatform en meer specifiek de communicatietool, waarmee je snel en eenvoudig berichten naar je klanten stuurt.

Want als er een ding is dat we nu zeker moeten doen, is het wel communiceren met onze klanten. Om hen vertellen wanneer je nu juist wel of niet open bent, welke hygiƫnische voorzorgsmaatregelen jij hebt genomen om hen en jou te beschermen of dat je over een webshop beschikt en ook aan huis kan leveren.
Nieuws
Deconnectie Sodalis
Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen? Lees meer
Provisie Vakantiegeld
Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025 Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming” Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?