Het verhaal van grust begon eind 2017, toen Jan Fruytier, Jonas Van Bogaert, Tom Mertens
en Junior Digneffe een initiatief boven de doopvont hielden, met als doel het ontzorgen van
verzekeringsmakelaars. Het geesteskind kreeg grust als naam mee.

Niet alleen door hun interne processen te stroomlijnen, maar ook door verregaand te
digitaliseren zorgt grust ervoor dat aangesloten verzekeringsmakelaars zich kunnen
focussen op hun kerntaak: klanten persoonlijk adviseren.

Een strijdplan dat fel gesmaakt werd in de verzekeringswereld, die hiermee de druk op zijn
schouders aanzienlijk verlicht zag. Het gevolg was een gestage groei van het aantal grustkantoren, waar bij het ingaan van het nieuwe jaar nog drie filialen aan toegevoegd worden.
Nieuws
logo vdl.png
Het toegenomen belang van een tijdige btw-aangifte Lees meer
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
Carrefour België ontvangt diversiteitslabel voor inclusief beleid op de werkvloer Lees meer
Elke dag staan Spar-adviseurs voor ons klaar Lees meer
AMAkids : Nieuwe franchiseformule op Franchise.be Lees meer
Smart 4 Invest : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.