Het verhaal van grust begon eind 2017, toen Jan Fruytier, Jonas Van Bogaert, Tom Mertens
en Junior Digneffe een initiatief boven de doopvont hielden, met als doel het ontzorgen van
verzekeringsmakelaars. Het geesteskind kreeg grust als naam mee.

Niet alleen door hun interne processen te stroomlijnen, maar ook door verregaand te
digitaliseren zorgt grust ervoor dat aangesloten verzekeringsmakelaars zich kunnen
focussen op hun kerntaak: klanten persoonlijk adviseren.

Een strijdplan dat fel gesmaakt werd in de verzekeringswereld, die hiermee de druk op zijn
schouders aanzienlijk verlicht zag. Het gevolg was een gestage groei van het aantal grustkantoren, waar bij het ingaan van het nieuwe jaar nog drie filialen aan toegevoegd worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf Lees meer
VDL Overdragen Aandelen
Het belang van beperkingen op de overdraagbaarheid van aandelen Lees meer
Jumbo opent 10e winkel in Limburg en 40e in België Lees meer
BeweegCoach: een uniek franchiseconcept voor wie écht impact wil maken Lees meer
Panos opent nieuwe bijkomende vestiging in hartje Gent Lees meer
Een nieuwe Delitraiteur heeft zijn deuren geopend in Brussel Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?