Opsteker voor de stad

De nieuwe supermarkt wordt 2000 vierkante meter groot, bevestigt woordvoerder Ann Maes aan Het Nieuwsblad. Hij komt op de plaats waar vandaag nog een Smatch buurtsupermarkt gevestigd is. Die winkel vertrekt en het pand wordt volledig gestript. “We gaan de winkel helemaal anders inrichten. Het zal niet meer te herkennen zijn”, zegt Maes. Het hele winkelcentrum gaat op de schop en zal anderhalf jaar gesloten blijven.

Met de aanwezigheid van Lidl, Colruyt, Aldi en Carrefour zijn de consumenten in Waregem al goed bediend, maar Albert Heijn maakt zich sterk dat het zich voldoende onderscheidt van de concurrentie. Bovendien blijkt de formule in West-Vlaanderen goed aan te slaan. De keten heeft al goed draaiende winkels in Knokke, Brugge, Bredene, Oostende, Roeselare, Kortrijk en Harelbeke.

Voor Waregem is de komst van de Nederlandse foodretailer een opsteker: “Na lang onderhandelen kunnen we met dit mooie nieuws uitpakken. We zijn tevreden en vooral heel trots, want we zijn ervan overtuigd dat Albert Heijn veel klanten én andere winkels zal aantrekken”, zegt schepen van Economie Kristof Chanterie (CD&V).
Nieuws
sodalis logo.png
Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf Lees meer
S4I Borne
Lees meer
Ondernemen met Stijl: Sluit je aan bij NZA en word het gezicht van een sterk Mannenmodemerk Lees meer
Daumus revolutioneert de vochtbestrijdingssector met een innovatief samenwerkingsplatform Lees meer
Jumbo opent 10e winkel in Limburg en 40e in België Lees meer
BeweegCoach: een uniek franchiseconcept voor wie écht impact wil maken Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?