Meer dan ooit moeten we de lokale handelaren, ambachtslieden en bedrijven helpen die ons allemaal nodig hebben om hun activiteiten opnieuw te lanceren in het kader van de lockdown.

Via zijn vereniging "Les Pano du Coeur" lanceert het Pano-netwerk de "Ik denk en koop lokale" operatie om te mobiliseren over deze reële economische en maatschappelijke kwestie.

Pano-franchises die aan de operatie deelnemen, bieden een solidariteitssticker aan handelaren, aan ambachtslieden en aan bedrijven in hun stad.

Het doel is dat ze de sticker op hun ramen of hun voertuigen kleven en zo het bewustzijn van het publiek kunnen vergroten, een echt momentum kunnen creëren en consumenten kunnen aanmoedigen om lokale winkels te bezoeken.

Deze beweging van vrijgevigheid onder het teken van wederzijdse hulp vervolledigt de verschillende acties die de Pano du Coeur Association al heeft uitgevoerd.
Nieuws
Time Management
Vanaf 2027 telt elke minuut: verplichte tijdsregistratie voor elke Belgische onderneming Lees meer
Cybersecurity
The Human firewall - sleutel tot een cyberveilige onderneming Lees meer
Carrefour Market Prins Boudewijnlaan in Wilrijk vernieuwd: modern ingericht en nog meer keuze Lees meer
Het ongelooflijke verhaal van een ex-profvoetballer: hoe Daniel Camus 80 fitnessstudio’s wil openen met Body Training Studio Lees meer
Terugblik op de Valenta Sales Conference in Miami : Samen bouwen aan richting en vertrouwen Lees meer
Green Mango : Franchise in de kijker Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?