Voor de Luxemburgse markt

De vestigingen hebben 110 en 130 m² aan verkoopoppervlakte en zijn ingericht volgens het winkelconcept dat Etam wereldwijd overal identiek implementeert. Daarin ligt de klemtoon op wit en zwart marmer, hout en spiegels. Met de nieuwe winkels wil Etam naar eigen zeggen de aanwezigheid versterken op de Antwerpse en Luxemburgse markt.

Etam heeft vandaag 35 winkels in de Benelux, waar het lingerie, badmode, sportcollecties en accessoires aan de man brent. Tegenwoordig speelt het in marketinguitingen zijn Franse oorsprong expliciet uit: zo werkt het de symboliek van la Française d'Etam uit en voert het de hashtag #FrenchLiberté.

Bron : Retail Detail
Nieuws
sodalis logo.png
Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026 Lees meer
STILAN Veilig Werkenvakantie 1 400X250
Veilig werken op vakantie Lees meer
Kingribs: hoe een nicheconcept uitgroeit tot een nationale franchise met grote ambities Lees meer
Belchicken groeit nationaal én internationaal Lees meer
Group Bruno heroriënteert Foodcorner-netwerk en focust op groei in Vlaams-Brabant en Antwerpen Lees meer
Delhaize kondigt de opening aan van zeven nieuwe supermarkten Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?