Die nieuwe winkels maken deel uit van een bredere uitbreidingsstrategie in 2026. Rémi Delattre, algemeen directeur van Kiabi België : “Deze vier openingen betekenen veel meer dan alleen maar uitbreiding: we blijven groeien samen met Belgische gezinnen en bieden hen een toegankelijk en compleet aanbod met al onze nieuwe omnichannelproducten en -diensten. Het is ook een manier om Kiabi te profileren als een speler die zich lokaal inzet, met optimisme ondanks een moeilijke context voor de retail in België.”

Met Kiabi investeert Mitiska REIM, het vastgoedbedrijf dat de zeven Corasites heeft overgenomen, in een groeiende waarde in ons land. Kiabi zag zijn omzet vorig jaar met 24% stijgen en kreeg de Mollie Webshop Award Belgium in de categorie Baby & Child, een prijs waarbij Belgische consumenten voor hun favoriete retailer stemmen.

De samenhorigheid tussen de twee merken is niet nieuw. In 2020 en 2021 werkten Cora en Kiabi al samen met zogenaamde “shop in the shops”, cornershops van zo’n 90m² die Cora ter beschikking van het modemerk had gesteld. Op 11 december zal Kiabi zijn toekomstperspectieven en uitbreidingsdoelen voor 2026 toelichten in een persconferentie.

Eerder werd al bekendgemaakt dat Dreamland, Delhaize en Extra Shop ook aanwezig zullen zijn in de nieuwe Coravestigingen. De opening van de sites staat gepland voor eind januari 2026.

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?