“Logisch moment”
Getir en Jumbo zijn overeengekomen om hun samenwerking te beëindigen, meldt de foodretailer in een persbericht. Sinds januari 2022 werkte Jumbo in Nederland – en ook heel even in België – samen met Gorillas, maar na de overname van Gorillas door Getir (in december vorig jaar) worden de stadswinkels van Gorillas voortaan vanuit het Getir-distributiecentrum in Alblasserdam bevoorraad en dus niet langer door Jumbo.Voor Jumbo is het een logisch moment om de samenwerking tussen de twee bedrijven te beëindigen, zegt CEO Ton van Veen: “We werken nu aan minder complexiteit in het bedrijf en concentreren ons op het dagelijks verrassen van onze klanten in onze ruim 700 winkels, via Jumbo.com en via de Jumbo app.”
Nieuws
Nieuwe Europese Richtlijn Loontransparantie: Stand van zaken
Lees meer
Nieuwe Programmawet: hogere roerende voorheffing op VVPRbis-dividenden en liquidatiereserves vanaf 1 juli 2026
Lees meer
Louis Delhaize heropent op Brussels Airport na twee jaar afwezigheid
Lees meer
Van carrière veranderen: hoe de Heytens Academy toekomstige franchisenemers voorbereidt op hun nieuwe vak
Lees meer
47ste Belgische Jumbo winkel in Sint-Pieters-Leeuw zet in op vakmanschap en lokale samenwerkingen
Lees meer
Valenta versterkt groei in Nederland
Lees meer