Het verhaal van grust begon eind 2017, toen Jan Fruytier, Jonas Van Bogaert, Tom Mertens
en Junior Digneffe een initiatief boven de doopvont hielden, met als doel het ontzorgen van
verzekeringsmakelaars. Het geesteskind kreeg grust als naam mee.

Niet alleen door hun interne processen te stroomlijnen, maar ook door verregaand te
digitaliseren zorgt grust ervoor dat aangesloten verzekeringsmakelaars zich kunnen
focussen op hun kerntaak: klanten persoonlijk adviseren.

Een strijdplan dat fel gesmaakt werd in de verzekeringswereld, die hiermee de druk op zijn
schouders aanzienlijk verlicht zag. Het gevolg was een gestage groei van het aantal grustkantoren, waar bij het ingaan van het nieuwe jaar nog drie filialen aan toegevoegd worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Vakantiedagen, feestdagen, ADV-dagen, … opnemen voor het einde van het jaar Lees meer
VDL Tax Oct 2025
Twee btw-versoepelingen met directe impact voor btw-plichtigen Lees meer
Nieuwe franchisenemer aan het roer van Belchicken Kraainem Lees meer
Modemerk KIABI in 5 van de 7 Coravestigingen Lees meer
Belchicken viert feestelijke heropening in Wijnegem Shopping Center Lees meer
De Spar van Braine-le-Comte opent op 23 oktober Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?