Na een moeilijk jaar in 2020 als gevolg van winkelsluitingen, is de in- en verkoopsector van gebruikte en tweedehands goederen vorig jaar weer gegroeid.

Onze sector is erg florissant”, vervolgt Alexis Macé, communicatiemanager van het merk Happy Cash. Zoals blijkt uit de stijging van ons inkomen met 15 tot 20% in de afgelopen jaren. " Alvorens deze verklaringen naar voren te brengen: " Als klanten steeds meer naar tweedehandsproducten gaan, is dat enerzijds om geld te besparen en anderzijds voor de ecologische deugden van ons model. »

HAPPY CASH EN HAPPY TROC

De groep Happy Cash (omzet 110 miljoen euro) zet twee merken in: Happy Cash en Happy Troc. De meest gevraagde productfamilies van de twee netwerken: meubels (48% van het assortiment), hightech (47%) en textiel (5%).

“Onze ontwikkelingsdoelstellingen zijn om tussen de 10 en 20 nieuwe verkooppunten per jaar te openen”, zegt Alexis Macé. "De profielen van onze franchisenemers zijn heel divers, al springen er drie in het bijzonder uit: investeerders, bedrijfsleiders in omscholing en ondernemers met passie voor objecten", zegt de communicatiedirecteur van de groep.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
NZA New Zealand Auckland : Franchise in de kijker Lees meer
Le Comptoir de Mathilde breidt uit en opent een nieuwe winkel in Luik Lees meer
Delhaize Dessel heropent in gloednieuw jasje: lokaal, duurzaam en helemaal klaar voor de toekomst Lees meer
Gloednieuwe Proxy Delhaize Maleizen opende gisteren de deuren Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?