Behangpapier
Het Franse bedrijf werd opgericht in 1969 als specialist in behangpapier. In 2015 besloot 4Murs om zichzelf opnieuw uit te vinden door zijn winkels te transformeren en zijn aanbod te diversifiëren. Het assortiment werd uitgebreid met meubelen, verlichting en allerlei decoratie- en lifestyleproducten van tientallen trendy merken. Van de 110 vestigingen zijn er intussen 44 omgevormd tot echte conceptstores, waarin klanten verschillende woonuniversa kunnen ontdekken.Naast de transformatie van de bestaande winkels werkt 4Murs ook aan de verdere expansie, zowel in eigen land als internationaal. In het in aanbouw zijnde winkelpark Malinas komt binnenkort een vestiging van de Franse keten, meteen de eerste in Vlaanderen. Beneden de taalgrens telt 4Murs reeds 9 winkelpunten. Daarnaast lonkt het bedrjf ook naar Luxemburg en Zwitserland, meldt La Semaine.
Nieuws
Domino’s pizza: een bijzonder sterke franchiseformule met ruimte voor ondernemerschap
Lees meer
Engel & Völkers: internationaal vastgoedmerk met lokale verankering
Lees meer
Kingribs: hoe een nicheconcept uitgroeit tot een nationale franchise met grote ambities
Lees meer
Belchicken groeit nationaal én internationaal
Lees meer