Voor de Luxemburgse markt

De vestigingen hebben 110 en 130 m² aan verkoopoppervlakte en zijn ingericht volgens het winkelconcept dat Etam wereldwijd overal identiek implementeert. Daarin ligt de klemtoon op wit en zwart marmer, hout en spiegels. Met de nieuwe winkels wil Etam naar eigen zeggen de aanwezigheid versterken op de Antwerpse en Luxemburgse markt.

Etam heeft vandaag 35 winkels in de Benelux, waar het lingerie, badmode, sportcollecties en accessoires aan de man brent. Tegenwoordig speelt het in marketinguitingen zijn Franse oorsprong expliciet uit: zo werkt het de symboliek van la Française d'Etam uit en voert het de hashtag #FrenchLiberté.

Bron : Retail Detail
Nieuws
sodalis logo.png
Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf Lees meer
VDL Overdragen Aandelen
Het belang van beperkingen op de overdraagbaarheid van aandelen Lees meer
Carré d’artistes Nederland: Interview met Camilla Meurer Lees meer
Vanden Borre Kitchen opent nieuwe winkel in Verviers Lees meer
Sodalis : Expert van de week Lees meer
Atelier 11 : Franchise in de kijker Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?