Voor de Luxemburgse markt
De vestigingen hebben 110 en 130 m² aan verkoopoppervlakte en zijn ingericht volgens het winkelconcept dat Etam wereldwijd overal identiek implementeert. Daarin ligt de klemtoon op wit en zwart marmer, hout en spiegels. Met de nieuwe winkels wil Etam naar eigen zeggen de aanwezigheid versterken op de Antwerpse en Luxemburgse markt.Etam heeft vandaag 35 winkels in de Benelux, waar het lingerie, badmode, sportcollecties en accessoires aan de man brent. Tegenwoordig speelt het in marketinguitingen zijn Franse oorsprong expliciet uit: zo werkt het de symboliek van la Française d'Etam uit en voert het de hashtag #FrenchLiberté.
Bron : Retail Detail
Nieuws

Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026
Lees meer

Veilig werken op vakantie
Lees meer
Kingribs: hoe een nicheconcept uitgroeit tot een nationale franchise met grote ambities
Lees meer
Belchicken groeit nationaal én internationaal
Lees meer
Group Bruno heroriënteert Foodcorner-netwerk en focust op groei in Vlaams-Brabant en Antwerpen
Lees meer
Delhaize kondigt de opening aan van zeven nieuwe supermarkten
Lees meer