Het minimum bedrag die u zelf persoonlijk dient te investeren om een verkooppunt te starten (exclusief financiering)
Benodigd Eigen Vermogen
Niet noodzakelijkHet bedrag van de totale investering die nodig is om het verkooppunt op te starten (inclusief financiering)
Totale inverstering
Geen investering noodzakelijkHet bedrag van de instapkosten. Dit is een éénmalig bijdrage voor het gebruik van het merk, concept know how, opleiding, opstart begeleiding, etc.
Instapkosten
Niet noodzakelijkDe gemiddelde verwachte omzet van een verkooppunt
Gemiddelde omzet
Wordt besproken tijdens eerste gesprekInformatie Chaussea Franchise
In het voorjaar van 1980 ontdekt Gaëtan Grieco in Italië de kunst van het schoeisel. Als echte visionair richt hij Chaussea op. Zijn familie sluit zich snel bij hem aan en in 1980 zet Chaussea in Valleroy, in de streek Metz-Nancy, zijn eerste stappen op de markten en vervolgens al snel in een eerste winkel.
Het succes van het vernieuwende concept en de ambitie van de oprichters leiden tot een snelle uitbreiding van het merk. Chaussea, een echt succesverhaal van de familie, telt nu meer dan 600 winkels in Europa.
Chaussea is erin geslaagd zich te profileren als een merk dat zowel modieus als toegankelijk is. Door zich uitsluitend te richten op schoenen en accessoires kan het bedrijf echte “schoenmakers”-expertise bieden voor het hele gezin. Chaussea stelt deze expertise ten dienste van een zo groot mogelijk aantal mensen door elke dag nieuwe kwaliteitsmodellen aan te bieden, voor alle behoeften, alle stijlen en alle leeftijden.
Mode, keuze, prijs!
HET PROFIEL VAN DE IDEALE KANDIDAAT
• Ondernemende kandidaat die liefst al werkt als zelfstandige.
• Ervaring in de verkoop is een must en dan liefst binnen retail.
• Ervaring in het aansturen van personeel is zeker een plus.
Het succes van het vernieuwende concept en de ambitie van de oprichters leiden tot een snelle uitbreiding van het merk. Chaussea, een echt succesverhaal van de familie, telt nu meer dan 600 winkels in Europa.
Chaussea is erin geslaagd zich te profileren als een merk dat zowel modieus als toegankelijk is. Door zich uitsluitend te richten op schoenen en accessoires kan het bedrijf echte “schoenmakers”-expertise bieden voor het hele gezin. Chaussea stelt deze expertise ten dienste van een zo groot mogelijk aantal mensen door elke dag nieuwe kwaliteitsmodellen aan te bieden, voor alle behoeften, alle stijlen en alle leeftijden.
Mode, keuze, prijs!
HET PROFIEL VAN DE IDEALE KANDIDAAT
• Ondernemende kandidaat die liefst al werkt als zelfstandige.
• Ervaring in de verkoop is een must en dan liefst binnen retail.
• Ervaring in het aansturen van personeel is zeker een plus.
Sector | Mode |
Sub sector | Schoenen |
Aantal voltijdse equivalenten | 1-4 |
Locatie criteria | Stads- en shoppingcentra |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Pre-opening ondersteuning | Een gepersonaliseerde training wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer. |
Blijvende ondersteuning | Wij bieden onze zelfstandigen permanente ondersteuning aan. |
Financieel
Gemiddelde omzet in € | Wordt besproken tijdens eerste gesprek |
Totale investering in € | Geen investering noodzakelijk |
Benodigd eigen vermogen in € | Niet noodzakelijk |
Instapgeld in € | Niet noodzakelijk |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | Geen |
Marketing bijdrage | Geen |
Andere financiële bijdrage(s) | Geen |
Hoe is de aankoop geregeld? | Gecentraliseerd |
Benodigd aantal m2 | Minimum 500m2 |
Totaal aantal vestigingen | 20 |
Aantal Franchise vestigingen | 61 |
Aantal buitenlandse vestigingen | >600 |