Ter gelegenheid van de beurs Franchise Expo 2022 had Tout la Franchise de gelegenheid om te praten met Arnaud Fillion, ontwikkelingsdirecteur van het FIVE PIZZA ORIGINAL®-netwerk, die ermee instemde ons meer te vertellen over de ambities van het netwerk.
Hoe gaat het ?
Het is niet slecht, het is zelfs goed! We hadden een goede start van de show, met misschien iets minder opkomst dan de vorige editie in september. Maar we zeggen tegen onszelf dat het uiteindelijk misschien beter is om minder kandidaten te hebben, maar kandidaten met een reële ontwikkelingsdoelstelling voor een betere conversieratio.Wat is uw concept en wat zijn de voordelen ten opzichte van de concurrentie?
FIVE PIZZA ORIGINAL®, zoals de naam al doet vermoeden, is een concept ontwikkeld in de pizzasector met een sterk doel voor ons, namelijk het aanbieden van een kwaliteitsproduct met een relatief aantrekkelijke toegangsprijs, aangezien onze middelgrote pizza's vanaf €5 en de meeste voor € 5,90, en de grote voor € 9 of € 10,50. We onderscheiden ons dus echt van de concurrentie door deze kwaliteit / kwantiteit / prijsverhouding, en ook door de mogelijkheid om ter plaatse te consumeren in een jong, modern en dynamisch universum.Hoe gaat u om met bedrijfsherstel na Covid?
We kunnen spreken zoals alle merken van post-covid-activiteit, maar in onze sector hebben we slechts een klein verlies aan activiteit gehad. We merken eerder een verplaatsing van activiteit van on-site naar levering, en daar lijkt het erop dat het opnieuw in evenwicht wordt gebracht, dat wil zeggen dat alle klanten die, tijdens de covid-periode, daar een jaar bestelden via Deliveroo, Uber Eat, hebben de neiging om terug te keren naar verkooppunten.LEES >>> Five Pizza Original opende in januari drie nieuwe restaurants