Ter gelegenheid van de beurs Franchise Expo 2022 had Tout la Franchise de gelegenheid om te praten met Arnaud Fillion, ontwikkelingsdirecteur van het FIVE PIZZA ORIGINAL®-netwerk, die ermee instemde ons meer te vertellen over de ambities van het netwerk.
Hoe gaat het ?
Het is niet slecht, het is zelfs goed! We hadden een goede start van de show, met misschien iets minder opkomst dan de vorige editie in september. Maar we zeggen tegen onszelf dat het uiteindelijk misschien beter is om minder kandidaten te hebben, maar kandidaten met een reële ontwikkelingsdoelstelling voor een betere conversieratio.Wat is uw concept en wat zijn de voordelen ten opzichte van de concurrentie?
FIVE PIZZA ORIGINAL®, zoals de naam al doet vermoeden, is een concept ontwikkeld in de pizzasector met een sterk doel voor ons, namelijk het aanbieden van een kwaliteitsproduct met een relatief aantrekkelijke toegangsprijs, aangezien onze middelgrote pizza's vanaf €5 en de meeste voor € 5,90, en de grote voor € 9 of € 10,50. We onderscheiden ons dus echt van de concurrentie door deze kwaliteit / kwantiteit / prijsverhouding, en ook door de mogelijkheid om ter plaatse te consumeren in een jong, modern en dynamisch universum.Hoe gaat u om met bedrijfsherstel na Covid?
We kunnen spreken zoals alle merken van post-covid-activiteit, maar in onze sector hebben we slechts een klein verlies aan activiteit gehad. We merken eerder een verplaatsing van activiteit van on-site naar levering, en daar lijkt het erop dat het opnieuw in evenwicht wordt gebracht, dat wil zeggen dat alle klanten die, tijdens de covid-periode, daar een jaar bestelden via Deliveroo, Uber Eat, hebben de neiging om terug te keren naar verkooppunten.LEES >>> Five Pizza Original opende in januari drie nieuwe restaurants
Wat zijn je ontwikkelingsperspectieven en ambities?
Onze ontwikkelingsperspectieven zijn vanaf het begin duidelijk aangekondigd: we openen vijftien tot twintig restaurants per jaar en vandaag zitten we aan 40 restaurants. Eind 2022 zouden we dus zo'n zestig restaurants open moeten hebben, en het uiteindelijke doel dat we onszelf sinds de start van onze ontwikkeling eind 2018 hebben gesteld, is om eind 2023 100 restaurants te bereiken, en we ondernemen alle nodige stappen om onze verbintenissen en onze doelstellingen na te komen.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Jumbo opent nieuwe winkel in Maasmechelen
Lees meer
Grando Keukens wordt 60 jaar ! Een sterk merk, dankzij zelfstandige ondernemers
Lees meer
Belchicken ondertekent masterfranchisecontract voor Nederland
Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst
Lees meer