EXKi is vooral een verhaal van smaak: deze fastfoodketen, die in 2001 in België werd gelanceerd, is opgericht door drie vrienden die gepassioneerd waren over goed eten. De EXKi-franchise heeft sindsdien een lange weg afgelegd: er zijn nu bijna 80 EXKi-restaurants in Europa.
De gerechten die door EXKi worden aangeboden, om ter plaatse te consumeren of om mee te nemen, zijn gemaakt van gezonde en hoogwaardige ingrediënten, met respect voor het milieu en de verwachtingen van consumenten die geloven dat snel eten ook gezond eten kan zijn! Nieuwe recepten maken regelmatig hun opwachting bij EXKi, volgens seizoensgebonden producten.
Het kiezen van de EXKi-franchise betekent kiezen om te werken voor een concept dat met zijn tijd meegaat, voor een merk dat geworteld is in een ecologische en duurzame aanpak.
WORD EEN FRANCHISE PARTNER VAN EXKi.
Al meer dan 15 jaar wordt het verhaal van EXKi geschreven met franchising als een belangrijke speler in de ontwikkeling ervan. Wat als jij de volgende bent?
Hoofdbranche |
HoReCa |
Activiteit |
Het plezier van gezond en duurzaam eten |
Type franchise |
Franchise |
Franchise sinds |
2006 |
Contractduur |
9 jaar |
Training |
Een gepersonaliseerde training van 6 weken voor elke nieuwe franchisenemer |
Locatie omschrijving |
Centrale ligging, stadscentra en shopping |
Gemiddeld aantal FTE |
4-5 |
Hoe is de aankoop geregeld? |
Centraal |
Totale investering |
Vanaf €500.000 |
Instapkosten |
€40.000 |
Benodigd eigen vermogen |
€100.000 |
Royalties en andere bijdragen |
5% inclusief EXKi Academy en Marketing |
Aantal eigen vestigingen |
29 |
Aantal buitenlandse vestigingen |
46 |
Aantal franchise vestigingen |
49 |
Benodigd aantal m2 |
Minimum 120m2 gelijkvloers + 60m2 back-office |
EXKi is vooral een verhaal van smaak: deze fastfoodketen, die in 2001 in België werd gelanceerd, is opgericht door drie vrienden die gepassioneerd ...
EXKi is vooral een verhaal van smaak: deze fastfoodketen, die in 2001 in België werd gelanceerd, is opgericht door drie vrienden die gepassioneerd ...