Disruptieve bedrijven zijn op een ontregelende manier vernieuwend. Het zijn ondernemingen die tegen de trend ingaan en een echte verandering in de markt teweegbrengen. Essentieel hierbij is een andere benaderingswijze van de markt. Mits goed uitgevoerd, leidt een disruptieve aanpak vaak tot grote successen. Wat kunnen formules van grote en bekende disruptieve bedrijven leren? Is een dergelijke benadering van de markt een noodzaak tegenwoordig? De franchisegevers gaan hierover in gesprek.

Komende editie zijn o.a. Marijke Roskam, Tjeerd Jegen (HEMA) en Michiel Muller (o.a. PicNic) te gast. Daarnaast zijn franchisegevers van o.a. Intersport, Runnersworld, Foodmaster & family, Albert Heijn en De Beren gespreksleiders in verscheidene workshops.

Tot slot zal voor de tweede keer de Franchise Starter Award worden uitgereikt. De prijs beloont de meest belovende starter voor een positieve impact en goed ondernemerschap. De winnaar ontvangt een geldbedrag van maar liefst €10.000, maar niet voordat de formule door hem of haar is gepresenteerd in een pitch aan de zaal van meer dan 150 kritische franchisespecialisten.
Nieuws
Sodalis Ziek
Welke verplichtingen rusten op jouw werknemer bij ziekte? Lees meer
Geoconsulting
Van data tot beslissing: hoe GeoConsulting franchises naar succes stuwt Lees meer
“Wanneer je gelooft in kwaliteit, volgt succes vanzelf.” — Abdurrahman, franchisenemer CTR Chicken Lees meer
De stille revolutie: hoe AI-franchising het ondernemerschap verandert Lees meer
CEO Delhaize Xavier Piesvaux geeft de fakkel door bij Delhaize Lees meer
TOKKEBI : Franchise in de kijker Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?