Lage bezorgkosten

Eén derde van de gebruikers van het delivery professional-platform van de retailer zijn momenteel bedrijven in en rond Brussel. Omdat de dienst aan populariteit wint, wil Delhaize hem verder uitbreiden naar andere regios waar veel bedrijven actief zijn. Op die manier ambieert de retailer de verkopen te verdubbelen in de komende drie jaar. Leveringen op kantoor betekenen wel degelijk een meerwaarde voor bedrijven, zegt e-commerceverantwoordelijke Chloë Thoelen.

LEESTIP >>> Delhaize vindt overnemers voor 21 bijkomende supermarkten, teller staat op 72

Gemiddeld en zonder volumekorting is Delhaize delivery professional naar eigen zeggen 14% goedkoper dan de andere spelers op de markt. Een voordeel is dat de leveringskosten dezelfde blijven als die voor particulieren, ook voor grote volumes. Daarnaast stelt de dienst nieuwe functies voor, zoals voorgestelde boodschappenlijstjes.

Bananen, koffie en toiletpapier zijn de meest verkochte items bij de zakelijke bezorgdienst, die zowel klassieke kantoorbenodigdheden (koffie, toiletpapier) levert als lunches, snacks en een groot aanbod eten en drinken voor after work en teambuilding.
Nieuws
Deconnectie Sodalis
Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen? Lees meer
Provisie Vakantiegeld
Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025 Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming” Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?