Winkelbeleving en prijsvoordeel

Verschillende hoogtechnologische snufjes gaan het winkelen binnenkort efficiënter, aangenamer, duurzamer én voordeliger maken, belooft Delhaize. Denk daarbij aan slimme winkelrekken die signaleren welke producten aangevuld moeten worden, aan gepersonaliseerde aanbiedingen tijdens het winkelen, of aan geconnecteerde koelmeubels om het energieverbruik beter te beheren. Ook de broodovens, de zonnepanelen op de winkels en de laadpalen op de parkings worden aangesloten: minder energieverspilling betekent lagere kosten en op termijn prijsvoordeel voor de klant.

LEESTIP >>> Delhaize verstuurt de helft minder papieren folders

Als eerste retailer in België beschikt Delhaize weldra namelijk over een supersnelle 40 gigabit glasvezelverbinding die de winkels, distributiecentra en campussen met elkaar verbindt. Die connectie opent de deuren voor realtime retail en een nog betere winkelbeleving, zegt de retailer, die op termijn zelf geen datacenters meer zal hosten, maar zn data verhuist naar de cloud.  Met deze samenwerking wil Delhaize zich bovendien in de war for talent profileren als toekomstgericht en innovatief: het bedrijf is immers niet als enige op zoek naar getalenteerde ITers.
Nieuws
Sodalis Ziek
Welke verplichtingen rusten op jouw werknemer bij ziekte? Lees meer
Geoconsulting
Van data tot beslissing: hoe GeoConsulting franchises naar succes stuwt Lees meer
De Spar van Braine-le-Comte opende op 23 oktober Lees meer
Delhaize Zedelgem heropende na grondige renovatie Lees meer
Een goed kwartaal voor Carrefour België Lees meer
Delitraiteur: een uniek, menselijk en toekomstgericht concept Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?