Carrefour vervolledigt zijn aanbod

Winkelen kan een hele klus zijn ... Om deze 'verplichte' taak te vergemakkelijken, biedt Carrefour al sinds 2013 zijn Drive aan. Het principe: winkelen op het internet en vervolgens de boodschappen met de auto ophalen bij een Hypermarkt Carrefour of een Carrefour Markt. De aankopen worden vervolgens rechtstreeks in de kofferbak van de klant geplaatst. Een échte tijdswinst. Om het aanbod aan buurtwinkels in de stad te vervolledigen, lanceert Carrefour België nu de Walk-in Drive.
carrefour drive.png

Wat is de Walk-in Drive?

Het principe is simpel: de klant bestelt online en haalt zijn boodschappen te voet op, in het afhaalpunt. Voordeel? Bestellingen worden elders voorbereid, in een groot depot, en de consument heeft toegang tot een groot aantal referenties van Carrefour (10.000, in plaats van 4.500 in een Carrefour Express). Alles tegen de prijs van een hypermarkt, promoties inbegrepen. Dit nieuwe aanbod vervangt niet de andere opties voor de klant (levering in het bijzonder), maar komt overeen met een nieuwe dienst. De klant bepaalt zelf wanneer hij zijn producten komen afhalen.

Met dit concept wil Carrefour een nieuw type klanten bereiken. De stadscentra omvatten meer eenpersoonshuishoudens en mensen die geen gemotoriseerde voertuigen hebben.

De Walk-in Drive Froissart

De klant die zijn boodschappen wil ophalen in de eerste Walk-in Drive in België moet zijn bestelling plaatsen via de carrefour.eu of de Carrefour-app (App Store of Google Play) en de Walk-in Drive kiezen. Bij het voltooien van zijn bestelling kiest hij het tijdstip van ophaling.

Over Carrefour België

Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij haar uiteenlopende winkelformats, haar aanbod en de meer dan 10.000 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaarstaan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven. De ambitie van Carrefour is de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. Haar programma met concrete acties, Act for Food,  moet iedereen beter te laten eten.

Met 40 Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Market supermarkten, ongeveer 300 Carrefour Express buurtwinkels en meer dan 200 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase begeleidt.

Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van meer dan 10.000 lokale en meer dan 4.500 bop producten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten en jaarlijks zon 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour groep, een van de belangrijkste foodretailers ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2017 een omzet van 88,24 miljard euro onder enseigne.
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Heytens: een franchise gericht op op-maat-oplossingen en klanttevredenheid Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.