Even duidelijk is de grote financiële en sociale impact van de corona-crisis op alles wat van lokaal lokaal maakt: scholen, sportclubs, verenigingen en uiteraard de lokale handelaars.

Maar eens te meer blijkt de mens een overlever en merkten we bij vele handelaars een ongeziene creativiteit. Getuige die wijnbar in Temse waar de klanten van een plaatselijke foodtruck in volle lockdown toch hun bestellingen kunnen afhalen. Of die supermarkt in Gelinden, die producten van lokale handelaars in de kijker zet. Of die knappe samenwerking van Hasseltse handelaars die een gezamenlijke webshop opstartten én samen aan huis leveren. 

Dankzij deze creativiteit, enkele extra efforkes en een super persoonlijke aanpak konden deze handelaars op veel steun en begrip rekenen bij hun trouwe klanten. Meer nog, door het loyaltyprogramma van Joyn nog intensiever te gebruiken, slaagden deze handelaars er in volle corona-tijd in, een nog hechtere band met hun klanten op te bouwen.

Gemotiveerder dan ooit gaan wij van Joyn tot het uiterste om met onze technologische oplossing de relatie tussen handelaars en hun klanten nog te versterken. 

Karl Vankerckhoven
CEO Joyn
Nieuws
VDL BTW Aangifte
Programmawet eindelijk gestemd: welke fiscale gevolgen heeft dit voor jou? Lees meer
Vanbreda Bestuurderaansprakelijkheid
Bestuurdersaansprakelijkheid: waar moet je rekening mee houden wanneer je optreedt als bestuurder? Lees meer
Winkels binnenkort 7 dagen per week en tot 21 uur open Lees meer
Shopping Gent Zuid sluit op 31 juli Lees meer
Monop’ maakt Belgisch debuut in Bergen Lees meer
STILAN : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?