Even duidelijk is de grote financiële en sociale impact van de corona-crisis op alles wat van lokaal lokaal maakt: scholen, sportclubs, verenigingen en uiteraard de lokale handelaars.

Maar eens te meer blijkt de mens een overlever en merkten we bij vele handelaars een ongeziene creativiteit. Getuige die wijnbar in Temse waar de klanten van een plaatselijke foodtruck in volle lockdown toch hun bestellingen kunnen afhalen. Of die supermarkt in Gelinden, die producten van lokale handelaars in de kijker zet. Of die knappe samenwerking van Hasseltse handelaars die een gezamenlijke webshop opstartten én samen aan huis leveren. 

Dankzij deze creativiteit, enkele extra efforkes en een super persoonlijke aanpak konden deze handelaars op veel steun en begrip rekenen bij hun trouwe klanten. Meer nog, door het loyaltyprogramma van Joyn nog intensiever te gebruiken, slaagden deze handelaars er in volle corona-tijd in, een nog hechtere band met hun klanten op te bouwen.

Gemotiveerder dan ooit gaan wij van Joyn tot het uiterste om met onze technologische oplossing de relatie tussen handelaars en hun klanten nog te versterken. 

Karl Vankerckhoven
CEO Joyn
Nieuws
sodalis logo.png
Vakantiedagen, feestdagen, ADV-dagen, … opnemen voor het einde van het jaar Lees meer
VDL Tax Oct 2025
Twee btw-versoepelingen met directe impact voor btw-plichtigen Lees meer
Van assortiment tot zondagsopeningen, er beweegt heel wat bij Carrefour België Lees meer
Nieuwe franchisenemer aan het roer van Belchicken Kraainem Lees meer
Modemerk KIABI in 5 van de 7 Coravestigingen Lees meer
Belchicken viert feestelijke heropening in Wijnegem Shopping Center Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?