Even duidelijk is de grote financiële en sociale impact van de corona-crisis op alles wat van lokaal lokaal maakt: scholen, sportclubs, verenigingen en uiteraard de lokale handelaars.

Maar eens te meer blijkt de mens een overlever en merkten we bij vele handelaars een ongeziene creativiteit. Getuige die wijnbar in Temse waar de klanten van een plaatselijke foodtruck in volle lockdown toch hun bestellingen kunnen afhalen. Of die supermarkt in Gelinden, die producten van lokale handelaars in de kijker zet. Of die knappe samenwerking van Hasseltse handelaars die een gezamenlijke webshop opstartten én samen aan huis leveren. 

Dankzij deze creativiteit, enkele extra efforkes en een super persoonlijke aanpak konden deze handelaars op veel steun en begrip rekenen bij hun trouwe klanten. Meer nog, door het loyaltyprogramma van Joyn nog intensiever te gebruiken, slaagden deze handelaars er in volle corona-tijd in, een nog hechtere band met hun klanten op te bouwen.

Gemotiveerder dan ooit gaan wij van Joyn tot het uiterste om met onze technologische oplossing de relatie tussen handelaars en hun klanten nog te versterken. 

Karl Vankerckhoven
CEO Joyn
Nieuws
Augmenter Ventes (1)
Uw omzet verhogen en uw winkel een boost geven: de optimalisatiestudie als sleuteltool Lees meer
Meerwaardebelasting
Vanaf 1 januari 2026: nieuwe meerwaardebelasting van 10% op financiële activa Lees meer
Belchicken ondertekent masterfranchisecontract voor Nederland Lees meer
A-Csys : Franchise in de kijker Lees meer
Retail Projects : Expert van de week Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?