Albert Heijn zal het logo vanaf vandaag op zijn website plaatsen bij onder meer frisdrank, sappen, siropen en zuivel. Voor de proef werkt Albert Heijn samen met wetenschappers van verschillende universiteiten. De proef loopt tot en met 25 juni 2020, daarna worden de resultaten bekeken en geëvalueerd. Het voedselkeuzelogo Nutri-Score geeft in één oogopslag met een kleur en lettercode aan welke producten binnen een productgroep een betere samenstelling hebben dan andere. Hoewel er af en toe kritiek weerklinkt op het systeem, zijn er steeds meer landen die het invoeren. Eind 2019 koos ook Nederland voor het logo. Op de website van Albert Heijn kunnen klanten producten selecteren op basis van de Nutri-Score die ze hebben.
Nieuws
Vanaf 2027 telt elke minuut: verplichte tijdsregistratie voor elke Belgische onderneming
Lees meer
The Human firewall - sleutel tot een cyberveilige onderneming
Lees meer
Carrefour Market Prins Boudewijnlaan in Wilrijk vernieuwd: modern ingericht en nog meer keuze
Lees meer
Het ongelooflijke verhaal van een ex-profvoetballer: hoe Daniel Camus 80 fitnessstudio’s wil openen met Body Training Studio
Lees meer
Terugblik op de Valenta Sales Conference in Miami : Samen bouwen aan richting en vertrouwen
Lees meer
Green Mango : Franchise in de kijker
Lees meer