Albert Heijn zal het logo vanaf vandaag op zijn website plaatsen bij onder meer frisdrank, sappen, siropen en zuivel. Voor de proef werkt Albert Heijn samen met wetenschappers van verschillende universiteiten. De proef loopt tot en met 25 juni 2020, daarna worden de resultaten bekeken en geëvalueerd. Het voedselkeuzelogo Nutri-Score geeft in één oogopslag met een kleur en lettercode aan welke producten binnen een productgroep een betere samenstelling hebben dan andere. Hoewel er af en toe kritiek weerklinkt op het systeem, zijn er steeds meer landen die het invoeren. Eind 2019 koos ook Nederland voor het logo. Op de website van Albert Heijn kunnen klanten producten selecteren op basis van de Nutri-Score die ze hebben.
Nieuws
Vanbreda Logo
De gemoedsrust van een cyberverzekering Lees meer
GEOCONSULTING Logo2020 RVB Title Baseline Color Positif
Functionele diversiteit: een kans of een hindernis voor ontwikkelaars? Lees meer
Een nieuwe lente, een nieuwe 8tea5! Lees meer
Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels Lees meer
Discountketen Leader Price verdwijnt uit België Lees meer
Heropening Spar Linkeroever Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.