Hoofdbranche |
Food |
Activiteit |
Pitaya is het eerste netwerk in België van een Thais street food concept |
Type franchise |
Franchise |
Franchise sinds |
2010 |
Contractduur |
9 jaar |
Training |
Praktische en theoretische opleiding gedurende 3 weken voor elke nieuwe franchisenemer, de manager en twee chefs. |
Verzorgingsgebied |
40.000 inwoners |
Locatie omschrijving |
Op commerciële locaties |
Gemiddeld aantal FTE |
8.5 |
Hoe is de aankoop geregeld? |
Centraal |
Totale investering |
Vanaf €300.000 |
Gemiddelde omzet per vestiging |
€1.200.000 |
Instapkosten |
€35.000 instapkosten en €5.000 training voor eerste restaurant |
Benodigd eigen vermogen |
Vanaf €100.000 |
Royalties en andere bijdragen |
6% royalties 1% marketing bijdrage |
Aantal buitenlandse vestigingen |
>10 |
Aantal franchise vestigingen |
>90 |
Benodigd aantal m2 |
Vanaf minimum 80m2 |
Pitaya, een Franse keten gespecialiseerd in de Thaise keuken, heeft vorige maand een tweede Belgisch restaurant geopend in Luik. De keten mikt op 3...
Wanneer je een van de Pitaya-restaurants binnenwandelt, wordt je meteen de geuren gewaar van een wokkeuken en bewonder je het spektakel van de chef...
Wanneer je een van de Pitaya-restaurants binnenwandelt, wordt je meteen de geuren gewaar van een wokkeuken en bewonder je het spektakel van de chef...