Otacos, leider in een sterk groeiende markt

Het Otacos-netwerk, gepositioneerd in een zeer bloeiende markt, kende jarenlang de meest succesvolle expansie in zijn sector. De ontwikkeling van het merk vindt voornamelijk plaats in Europa, waar het merk nu ongeveer 1.000 medewerkers heeft en jaarlijks meer dan 10 miljoen maaltijden wordt geserveerd.

De French Tacos (Franse taco's), de antipode van de Mexicaanse taco, is het product bij uitstek van het merk. Het idee om snelle en traditionele Franse gerechten te combineren door een uniek Frans tintje aan recepten te geven, heeft veel consumenten in Frankrijk en daarbuiten veroverd. Deze aantrekkelijkheid werd onlangs nog eens bevestigd met de opening van drie nieuwe verkooppunten, waaronder één in Tarbes, in het zuidwesten van Frankrijk, en de twee andere vestigingen op Belgisch grondgebied, met name in Charleroi en in Doornik.

LEES >>> O'Tacos trekt veel publiek voor de opening van zijn nieuwe franchise in Bastogne

Tegenwoordig is O'tacos een echt alternatief voor klassiek fastfood. Het concept en de smaak worden door zijn miljoenen fans geprezen op sociale netwerken waar het merk erg aanwezig is.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.