PITAYA zoekt zijn toekomstige ambassadeurs
PITAYA, het toonaangevende Thaise streetfood-netwerk in Frankrijk, blijft zijn netwerk uitbreiden met meer dan 110 verkooppunten in Europa vandaag, met ongeveer dertig openingen gepland tegen eind 2021.Sinds de start in Bordeaux in 2010 heeft het merk Frankrijk veroverd met een netwerk van franchises en vestigingen en in 2019 begon het zijn internationale ontwikkeling: Benelux, Spanje, Zwitserland en voor een paar weken... het Verenigd Koninkrijk.
LEESTIP >>> De Thaise restaurantketen Pitaya vestigt zich in Namen
Als je een PITAYA-restaurant binnengaat, vind je de geest van de straten van Bangkok, de geuren die uitgaan van de kleine traditionele straatkraampjes, de kleuren van de verse producten, de precieze gebaren van de chef-koks en het bruisen van Thailand... geweldig avontuur rijk aan kleuren!
Om zijn ontwikkelingsdoelstellingen te bereiken en zijn concept in heel Frankrijk te democratiseren, zal het PITAYA-netwerk deelnemen aan de Franchise Expo Paris-beurs, die zal plaatsvinden van 26 tot 29 september, met de ambitie om echte kookliefhebbers te ontmoeten. Het team zal daarom aanwezig zijn op stand P42-R41, Hal 3, om het concept van het merk te presenteren aan potentiële ondernemers.
Redenen om een PITAYA-restaurant te openen
- Een origineel aanbod,
- Kwaliteit door gezonde Thaise keuken,
- Snelheid, eenvoud en betaalbare prijzen.