Albert Heijn Franchise

Carrefour kiest voor slang

Alleen tevreden reacties

Volgens de winkelketen zijn zowel klanten als werknemers heel tevreden over de unieke wachtrij. Voor de klanten gaat het immers sneller, terwijl het systeem toch voor meer rust zorgt: er staat immers geen rij geïrriteerde wachtenden meteen achter je als er iets mis gaat of als er een controle moet gebeuren, vertelt woordvoerster Vera Vermeeren aan onze redactie.

Het systeem vindt vooral ingang bij de klanten die vaker de selfscan gebruiken, merkt Vermeeren op. Ze wijst er wel op dat in alle winkels nog enkele gewone kassa's open blijven, voor mensen die toch nog graag in de rij aan een specifieke kassa staan.

Uit alle acht de vestigingen waar het systeem getest wordt, komen volop positieve reacties, meldt Carrefour. De keten lanceerde de unieke winkelrij eerder al in Bergen, Bièrges, Evere, Kraainem, Luik en Schoten. Carrefour gaat het systeem met de unieke wachtrij dan ook invoeren in steeds meer winkelpunten, al is voorlopig nog onbekend waar en wanneer de volgende winkels dan juist op het nieuwe systeem zullen overgaan. Bron: RetailDetail.be


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis