The Night-Store gaat voor een geleidelijke expansie in België

Hoe ziet de nabije toekomst voor The Night-Store eruit?

Stijn Neuteleers: “We hebben zeker expansieplannen, maar we zijn niet op zoek naar een ‘boom'. Het is niet ons doel om zo snel mogelijk zo veel mogelijk filialen te openen. The Night-Store gaat voor een rustige en geleidelijke uitbreiding. Concreet hebben we expansieplannen in Antwerpen en Oost- en West-Vlaanderen. In 2016 willen we ons ook meer richten op Wallonië.”

Welke soort franchisenemers zoeken jullie voor deze expansie?

Stijn Neuteleers: “The Night-Store zoekt in haar franchisenemers perfectionisten. Onze mensen moeten echt de puntjes op de ‘i' zetten. Vanuit dat perfectionisme moet het ondermende groeien. Qua achtergrond is het altijd een pluspunt als het gaat om mensen uit de medische wereld. Wij geven namelijk slaapadvies vanuit een medische invalshoek. Maar leergierige mensen zijn ook meer dan welkom. Het belangrijkste is dat onze mensen echt willen bijleren en kennis als een spons absorberen. Geld mag niet de belangrijkste drijfveer zijn.”

Hoe zou u de relatie tussen franchisegever en –nemer bij The Night-Store omschrijven?

Stijn Neuteleers: “Wij zien onze franchisenemers echt als zelfstandige ondernemers. Wij metsen de muren en zij doen al de rest. De franchisenemers kiezen dus zelf hoe ze alles aanpakken. We steunen hen uiteraard in heel het proces, maar hun eigenheid moet er ook in zitten. We willen de franchisenemer vooral zelf laten starten en sturen. Veel begeleiding is daar eigenlijk niet bij nodig. Onze zelfstandigen krijgen dus veel vrijheid binnen de krijtlijnen van ons concept. Het moet een gezonde wisselwerking zijn.”

Hoe ziet de The Night-Store haar taak als franchisegever?

Stijn Neuteleers: “Als franchisegever ontnemen wij in feite alles wat vervelend is, zodat enkel het leuke overblijft voor de zelfstandige. Hij beheert zijn winkel en beleeft het plezier van de verkoop. Onze grootste uitdaging is om mensen gelukkig te maken door andere mensen gelukkig te maken.”

Welke soort marketing gebruikt The Night-Store?

Stijn Neuteleers: “We gebruiken geen klassieke marketing. Andere beddenverkopers publiceren mooie foto's van bedden en geven promoties en kortingen. Bij The Night-Store doen we dat soort zaken niet. We proberen meer voor een rustige aanpak te gaan. We hebben bijvoorbeeld verschillende luchtballonnen die vliegen over gebieden waar we winkels hebben. The Night-Store heeft een slaapmobiel, een grote bus die volledig is uitgerust met verschillende bedden. Met onze slaapmobiel gaan we op locaties staan waar veel mensen passeren. De bedoeling is om potentiële klanten onze producten echt te laten voelen en beleven.” RS

Heeft u interesse in The Night-Store?
Bezoek dan deze link voor meer informatie:




Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis