CEO Carrefour gelooft nog in toekomst fysieke winkels

Volgens Georges Plassat, CEO van supermarktgroep Carrefour, blijven fysieke winkels in de toekomst nog uiterst belangrijk. In een interview met de krant Les Echos laat Plassat weten dat het ook in het digitale tijdperk nodig is om in fysieke filialen te blijven investeren want het fysieke netwerk is volgens hem de essentiële basis. Volgens de CEO is de klant in de foodsector op zoek naar contact, advies en service en deze elementen kunnen ze nog steeds het beste vinden in de fysieke winkels.

Volgens Plassat zullen webwinkels de fysieke filialen niet uitroeien, maar zullen ze bijdragen tot de evolutie ervan. De overname van de online retailer Rue du Commerce door Carrefour past in die strategie. Carrefour wil zijn klanten immers zoveel mogelijk opties aanbieden.

Georges Plassat in juni 2012 CEO van de Franse supermarktketen Carrefour nadat Lars Olofsson zijn ontslag indiende.

Voor meer informatie rond de mogelijkeden om een Carrefour te openen, klik dan op volgende link: http:// /company.php?lng=nl&annuaire_id=180


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis