Albert Heijn Franchise

Equivalenza mikt op grote expansie

Equivalenza kent haar oorsprong in 2011 in de Spaanse stad Zaragoza. Intussen opende het succesvolle bedrijf al meer dan 700 winkels verspreid over Europa, Zuid-Amerika, Afrika en de Verenigde Staten. Twee maal op rij werd Equivalenza verkozen tot ‘Best Franchise' van Spanje en in 2013 eindigde het merk op de tweede plaats bij de ‘Best franchise of the world'.

Equivalenza wil haar succesformule nog verder uitbreiden en is op zoek naar starters in ons land. “Equivalenza is een bloeiend nieuw bedrijf”, legt de parfumerieketen uit. “We zijn op zoek naar enthousiaste ondernemers die ons merk verder willen uitbreiden en willen meewerken aan het bekendmaken van ons enseigne.”

Aan opportuniteiten geen tekort, want Equivalenza heeft grootse uitbreidingsplannen in de nabije toekomst. “We willen in de komende 2 à 3 jaar een vijftigtal nieuwe filialen openen in Nederland en België”, aldus de verantwoordelijke. “Hetgeen ons onderscheidt van andere bedrijven is onze lage instapdrempel. Wij vragen slechts een eigen investering van 23.000 euro.”

Equivalenza profileert zich op de parfummarkt door een eigen uitzonderlijk concept aan te bieden. “Equivalenza verkoopt geen merken. We creëren onze eigen unieke geuren van hoge kwaliteit aan een derde van de prijs van een merkparfum”, legt het bedrijf uit.

Bent u geïnteresseerd in dit groeiende merk?

Bezoek onderstaande link voor meer informatie:
http:// /company.php?lng=nl&annuaire_id=632


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis